[Classic] Muli i lekko przygasa

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

j
jarkman
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2008, 20:32
Kontakt:

[Classic] Muli i lekko przygasa

Post autor: jarkman »

Witam,

Mam Polo 1,4 97r AEX, od pewnego czasu mam problem z wolnym przyspieszaniem auta, poprostu go muli. Wiem, że temat był już poruszany kilka razy, ale wymienione są filtry paliwa, powietrza yczyszczona i przeprowadzona adaptacja przepustnicy, sprawdzone wagiem czy nie ma błędów, a auto rusza jakby nie miał mocy. Dziwne jest, że po nocy auto nie ma problemu z uruchomieniem natomiast po ruszeniu i przejechaniu kilku metrów i zatrzymaniu się auto drga jakby nie równo paliło. po rozdrzaniu objaw mija. Co może być przyczyną tych problemów?
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

sprawdź też cały układ zapłonowy,świece kopułka palec kable, odczep kopułkę rozdzielacza i przeczyść tam wszystkie styki.
Czasem potrafią być zasyfione na maxa i przypalone, po wyczyszczeniu auto dostanie lepszą iskrę i polepszy to spalanie z rana. Taka moja teoria :-D
civic r18a2/407 1,6 HDi
j
jarkman
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2008, 20:32
Kontakt:

Post autor: jarkman »

to juz miałem wymieniane nic nie pomogło
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

no to jedynie zostaje ci ustawienie zapłonu może jest zbyt późny zapłon i dlatego taka kapa.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Napisz jakie obroty ma z rana i czy są równomierne.
Nie gazowałbym przy coraz niższych temperaturach na zimnym silniku.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
michałoś
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:23
Lokalizacja: ok. Pułtuska, 50km od Warszawy

Post autor: michałoś »

[quote="rat4"]Taka moja teoria [/quote]

Potwierdzona faktami? Jeśli tak to u siebie bym przeczyścił:-))
VW Polo Classic 1.4 60km 97r. || Sprzedane
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

spróbuj czemu nie, potwierdzone ale dowodów z hamowni na papierze nie mam także nie zabłysnę :-D , jeśli masz przebiegu około 150 tyś i nigdy nie otwierałeś kopułki to zobaczysz jak przypalone są styki, tak jakby ktoś zamoczył to w smole
potraktuj je scotchem, wodnym papierem ściernym i rozpuszczalnikiem wyczyść.
Szukamy tu igły w stogu siana u kolegi w silniku :bomb:
civic r18a2/407 1,6 HDi
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

u mnie to samo sie dzieje zamulony i z rana wyje jak glupi dopiero po dodaniu gazu ustepuja wysokie obroty i jeszcze zaczyna gasnąc po calej nocy stania z rana , wyczyslilem juz wszystko co mozliwe , kopulka nowa , swiece nowe kable nowe i nic caly czas to samo tak wiec bedzie ciezko z ta usterka u ciebie
j
jarkman
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 24 lis 2008, 20:32
Kontakt:

Post autor: jarkman »

Kopułka była wymieniana łącznie z palcem przewodami świecami. Przebieg 134000. Rano nawet nie gazuje czekam az trochę pochodzi. Dziwna rzecz bo na obroty nie wchodzi tak jak było wcześniej ze z poziomu 2000 na 3000 wchodził w moment, teraz wygląda to tak jakby nie dostawał dobrej mieszanki.
Awatar użytkownika
arczyk17
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 250
Rejestracja: 25 paź 2009, 12:19
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: arczyk17 »

moze zawieszac sie sonda i idzie to sprawdzic na komputerze. mulilo a teraz smiga jak dawniej
viewtopic.php?f=29&t=20117

VI ZLOT ŚLESIN 2011
t
tom_zaw
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 27 lis 2009, 19:52

Post autor: tom_zaw »

a może cewka zapłonowa?? miałem podobne objawy dopoki mi nie siadła ;D a teraz po wymianie jest gitarra ;D
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”