nadwozie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

właśnie o to chodzi. Ja też narzekam na swoje bo rdzewieje coś tam trzeba wymienić i ogólnie mnie wkurza te auto. Ale co jak kupie za 6000 zl ? opla albo drugiego vw ze znaczkiem seata? wiec trza jeździć tym co jest :)
Bo czerwone jest szybsze

cFk
Awatar użytkownika
conan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 259
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:30

Post autor: conan »

Paffcio problem w tym że ja to auto bardzo dobrze znam bo kupione od znajomych rodzinki. To było ich drugie auto i to raczej do jeżdżenia do kościoła i w zasadzie większość tym autem jeździła kobieta. Także jak go kupowałem wszystko było cacy no i cena :D a po 5 miesiącach już skrzynia umarła. Teraz już ruda pomału na tylnim prawym nadkolu wychodzi. No ale żyję się dalej i póki co jeździ.
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

andytech, teraz tu juz właściwie pokazałeś nam swoje Polo w ramach ciekawostki bo troche już lat mineło i wiadomo, ze nic nie wskurasz. W fabryce FSO niczym nadzwyczajnym było, że surowe blachy leżące gdzies "pod płotem" szły do lakierowania i potem Poldony po 5 latach miały dziury na wylot, ale teraz...i to w fabryce VW...masakra. Niestety masz chyba ogromnego pecha do tego egzemplarza bo Polo generalnie dzielnie się opierają się korozji
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Dziwne to miejsce rdzewienia pod lustekami. Może kupiłeś auto po "szkodzie transportowej" i spartaczyli naprawę. Apropos rudej ja jak ostatnio rozbieralem mojego z 1995 r. to pod lusterkami bylo cacy - za to podloga przy membrankach leci na potegę ale to pewnie standard bo sie tam woda zbiera i się zatykają.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
a
andyteach
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 04 paź 2009, 15:23

Post autor: andyteach »

I słusznie powiedziane... zwie się to "znak firmowy".
Ze swojej strony muszę powiedzieć, że moje 6n jeździ dobrze, poza wymianą skrzyni biegów i innymi mniejszymi problemami, stąd ta ruda tak boli...
Nie miałem serca sprzedawać komuś tego "okazu" we wcześniejszym stadium wykwitu, bo to auto powinno było zostać objęte recall'em fabryki i wrócić skąd wyjechało, biorąc pod uwagę, że nadwozie nie jest wymienną częścią samochodu.

Niestety w naszym kraju dostęp do usług prawniczych jest zbyt kosztowny na kieszeń przeciętnego Kowalskiego, a po wydatku 40000 zł w salonie portfel jest znacznie cieńszy.

Dziękuję za sugestie odnośnie naprawy..... łatam to stopniowo w miarę przypływu rudej. Prędzej czy później moje Polo trafi na zezłomowanie i tu pojawia się mały problem...... żeby nie być stratnym na złomowaniu powinienem oddać auto w stanie kompletnym, czyli nie mogę odzyskać ani grosza przy sprzedaży na części....

Ot co: kup sobie nowe auto od zera.... - producent powinien ponieść konsekwencje narażenia na taką stratę klienta, nie wspominając o marce VW.

Jak na to patrzeć w kontekście dopłat do nowych aut w U.E. i stosunku złotego do Euro.

Pozdrowienia dla wszystkich :wave:

[img=http://img140.imageshack.us/img140/8797/lewetylne.th.jpg]
[img=http://img246.imageshack.us/img246/9924/przednieprawe.th.jpg]
[img=http://img8.imageshack.us/img8/462/pic0182x.th.jpg]
[img=http://img140.imageshack.us/img140/4018/pic0186e.th.jpg]
[img=http://img525.imageshack.us/img525/4229/dscn0172y.th.jpg]
[img=http://img140.imageshack.us/img140/9949/dscn0173v.th.jpg]
[img=http://img203.imageshack.us/img203/6002/dscn0180.th.jpg]
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Pocieszę cię może trochę bo blacha w moim 6N z tej samej poznańskiej fabryki wcale nie wygląda lepiej , no może nie mam takich przestrzałów :) Auto też mam od nowości, z salonu. Garażowane i pielegnowane kosmetykami z górnej półki.
Ja już nie raz zwracałem tutaj uwagę na to, że krajowe 6N-ki szły na montaż z gorszej jakości blachy . Twój, mój i kilkunastu moich znajomych ma podobne problemy z rudą w tym aucie.
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

turzol
bez przesady, byloby widac na Twoich fotkach gdyby w Twim była taka tragedia
a
andyteach
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 04 paź 2009, 15:23

Post autor: andyteach »

Nawiązując do wątpliwości związanych z karoserią VW Polo 6n, załączam jedno z odpowiedzi na moją korespondencję:

[img=http://img207.imageshack.us/img207/8109/vwchroni.th.jpg]
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

[quote="andyteach"]Nawiązując do wątpliwości związanych z karoserią VW Polo 6n, załączam jedno z odpowiedzi na moją korespondencję:

[img=http://img207.imageshack.us/img207/8109/vwchroni.th.jpg][/quote]

:shock: no banda łysego :butcher: tak, tak...6N cynkowane...srały muchy...Chyba z automatu taką odpowiedź wysyłają :commando:
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”