Ostatnio zauważyłem ze moje poli (6N 1.6 1997r.) jest zamulone jak osiagnie temperature w okolicach 90 stopni. Na zimnym silniku jest torpeda a na ciepłym jakoś tak gorzej. Co moze być tego przyczyną?
So I pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head
B*tch, I’ma pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head Mój czerwony diabeł na forum viewtopic.php?f=29&t=8557&p=106179#p106179
sprawdź na rozgrzanym silniku, wykręć ten trójnik na zimne/ciepłe powietrze, zdarza się że ten zawór nie działa i zasysa ci cały czas powietrze znad kolektora czyli gorące, może to powoduje mulenie, u mnie tak właśnie było, ten zawór nie działał i nie domykał po rozgrzaniu ciepłego powietrza, do komory leci gorące powietrze i jest gorsze spalanie z tego tytułu.
Wyrzuciłem więc ten zaworek i przykleiłem kropelką te gródź od gorącego powietrza, zamontowałem i jest OK.
Ewentualnie możesz sprawdzić Vagiem temperaturę zasysanego powietrza, na zimnym i na ciepłym, było już o tym
jeśli wskazuje cały czas temperaturę około 26 stopni to znaczy że uszkodzony jest czujnik a'la przepływomierz w dolocie.
na zimnym torpeda bo na ssaniu a jak juz zlapie tem to normalka ze gorzej muli. Jesli sprawdziles juz wszystko co rat4 napisal to moze to byc jeszcze zapchany filtr powietrza i uwalona sonda.
Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Narazie robie testy. Odpiełem ciepłe powietrze wogóle i zobacze co z tego bedzie...
So I pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head
B*tch, I’ma pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head Mój czerwony diabeł na forum viewtopic.php?f=29&t=8557&p=106179#p106179
jeśli "trójnik" o którym pisze rat4 jest uwalony to nawet po odpięciu dolotu ciepłego powietrza nie zasysa z pod błotnika (zamknięta klapka) i będzie brał tylko przez tą małą rurkę , a przekrój jej w trójniku jest ubogi
wtryski ostatnio zrobione, filtry wymienione niecały miesiąc temu przy wymianie oleju, ropa tylko z shella (vpower diesel) a co do ciśnienia paliwa to nie wiem jak to mam sprawdzić :piwo:
witam mam identyczny problem o ktorym pisze w dziale 6n2,sprawdzilem czujnik powietrza zasysanego jak sugerowal savic ale to nie jest to,po podpieciu pod VAGa wyskakuje blad:brak zaplonu na 4 cylindrze.Z moich poszukiwan wydaje mi sie ze wszystkiemu winna jest cewka zaplonowa,ktora kiedy jest wadliwa moze platac takie figle pod wplywem temperatury. jak rozwiazesz problem to napisz co bylo przyczyna.Pozdrawiam
Znalazłem przyczyne chyba... Zdjęłem osłone na kolektorze i ukazał mi sie baaardzo brzydki widok... Kolektor pęknięty miedzy 2 a 3 wylotem. zaraz pod rurą od ciepłego powietrza. Teraz nasuwa mi sie kolejne pytanie... Da sie to spawać? Nie chce inwestować w ten motor bo w planach mam swap na ABF.
So I pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head
B*tch, I’ma pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head Mój czerwony diabeł na forum viewtopic.php?f=29&t=8557&p=106179#p106179