pompa wody

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
mkosz
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 27 maja 2017, 23:38

pompa wody

Post autor: mkosz »

Witam!

Jestem świeżo po wymianie pompy wody w Polówce 1.2 TSI. Poleciało łożysko po przebiegu 43600 km. Czy tylko mnie spotkała tak niespodzianka? Jestem ciekaw opinii innych posiadaczy. W sumie to drobnostka bo podejrzenie dotyczyło potencjalnych problemów z rozrządem który ponoć jest jeszcze w dobrym stanie.

Po odebraniu auta z serwisu i przejechaniu kilkunastu kilometrów zapaliła się kontrolka od chłodzenia silnika plus sygnał dźwiękowy. W moim egzemplarzu nie ma wskaźnika temperatury (resztą tak jak i większości polówek z tego okresu) więc w pierwszej chwili nie widziałem co jest grane. Okazało się, że był bardzo niski poziom płynu chłodzącego. Serwis twierdzi, że to normalne zjawisko po naprawie bo nastąpiło odpowietrzenie układu chłodzenia w trakcie pracy silnika. Zawsze wydawało mi się, że po naprawie połączonej z przeglądem auto powinno być sprawne i sprawdzone i chyba nie powinno coś takiego się jednak zdarzyć. A jeżeli już to powinna być mi przekazana informacja o ewentualnej konieczności uzupełnienia płynu chłodzącego którego zazwyczaj nie wozimy ze sobą. 
a
artek096
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 22 paź 2017, 12:35

Post autor: artek096 »

Masz racje powinni oddac auto w pelni sprawne albo powinni uprzedzic o kontroli i ewentualnej potrzebie dolania płynu. Mialem tak w seacie po wymianie plynu chlodzacego ze auto odpowietrzone ok a w powrotnej drodze zapalila sie kontrolka od plynu bo wlasbie go ubylo i jeszcze wciagnelo musialem dolac akurat mialem teoche borygo w garazu. Wiec czasem sie zdaza rak ze jeszcze wciagnie. Ale jesli to robil serwis VW to juz nie powinni do tego dopuszczac i oddawac auto z pewnoscia ze juz nic nie trzeba dolewac.
a
artek096
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 22 paź 2017, 12:35

Post autor: artek096 »

A co so Polowek wczoraj wymienialem rozrzad z pompa i tak sie zapowietezyl ze nei chcialo ruszyc. Nie chcial sie otworzyc termostat po ok 2.5h dopiero ruszylo i zaczelo grzac w aucie. Taka sytuacja a juz bylo to dziwne ze tyle czasu nie chcialo pójść. Mechanik ktory pracuke w serwisie VW sam sie dziwil ze tyle sie zeszlo bo z reguly w takich autach jak nasze polo to moment i odpowietrzony uklad.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”