Auto znaczy teren, 6N.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Kamil96
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 24 wrz 2016, 12:28
Lokalizacja: Łódzkie.

Auto znaczy teren, 6N.

Post autor: Kamil96 »

Cześć wszystkim. Ostatnio mój problem został rozwiązany, diagnozę i odpowiedz zostawiłem w poście dla potomnych. Niestety, moje polo znowu sie na mnie wypielo. Sytuacja wyglada tak, ze zaczął sikać olej. Wymieniłem dzisiaj uszczelkę pod deklem/klawiatura/taka pod metalowa osłona przy wlewie paliwa - zwał jak zwał, bo tam było cholernie mokro. Silnik udało sie jako tako wyczyścić, uszczelka i góra juz sucha. Przejechałem dzisiaj autem z 6km dla testu, dojechałem pod dom, otworzyłem maskę i olej zaczął znowu kapać tylko tak dość z życiem. Kapie przy prawym przednim kole, gdzieś jakby pod rolkami rozrządu, ciut w prawo. Pasek suchy uprzedzam pytanie. Wiadomo w silniku widać kawałek uszczelki pod głowica (1.4 b+g) i na tej widocznej części z lewej strony (stoimy twarzą do silnika czyli od strony prawego koła jakby plecami) jest mokro. No i plama była z 3 razy większa niż przed wymiana wyżej wymienionej uszczelki. Jakies pomysły? Jeżeli to uszczelka pod głowica, to auto idzie na złom a co uda sie sprawnego wykręcić to sie sprzeda. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Kamil96
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 24 wrz 2016, 12:28
Lokalizacja: Łódzkie.

Post autor: Kamil96 »

Przy wlewie oleju* pomyłka sie wkradła.
D
Dasmat
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 15 cze 2017, 22:36

Post autor: Dasmat »

Uszczelke pokrywy zaworów.  Mam ten sam problem... Cały wahacz jest mokry miska olejowa itd. Polo idzie w następnym tygodniu do mechanika. Moje domysły to zapchana odma(?) trochę za dużo wyciek jak na odme. Następnie podejrzewam czujnik oleju, no i na samym końcu coś w rozrządzie. Po diagnozie dam znać co się dzieje.
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”