[6n2] Kierunki od centralnego

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Grzesiek155
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 25 kwie 2016, 9:52
Lokalizacja: Olsztyn

[6n2] Kierunki od centralnego

Post autor: Grzesiek155 »

Cześć tydzień temu próbując otworzyć samochód z pilota ( nie orginalny od polo) nie mogłem otworzyć drzwi okazało się że padła pompa więc po kilku dniach zakupiłem nową podłączyłem i samochód otwiera się i zamyka (pompka 12 pinowa), ale jak miałem podłączony centralny że otwierając/ zamykając samochód migały kierunki z obu stron po wymianie pompki kierunki migają tylko z prawej strony natomiast z lewej już nie, czasami tylko mrugną z obu stron dodam że wszystkie żarówki są sprawne/bezpieczniki też kierunek lewy normalnie działa tylko podczas zamykania/otwierania nie ma całej lewej strony kierunków. Jakieś pomysły ?

Ps. Mam nadzieje że w dobrym miejscu napisałem jak nie to proszę o przeniesienie, nie znalazłem takiego problemu w innych tematach albo żle szukałem.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2016, 10:04 przez Grzesiek155, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Jak znam życie to poluzowało się połączenie sterujące kierunkami z centralki pilota. Zobacz jak wpięte są kabelki prowadzące od centralki do lamp kierunkowskazów. Możliwe, że zastosował ktoś połączenie na zasadzie zaciskowych końcówek tzw. wampirki. Jest to chyba najgorsza z możliwych metod wpinania się w instalację elektryczną. Jeśli tak będzie to trzeba to zrobić porządnie, czyli usunąć wampirki a w ich miejsce zastosować połączenie lutowane zaizolowane koszulką termokurczliwą. Wtedy będzie trzymało na wieki :)
Awatar użytkownika
Grzesiek155
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 25 kwie 2016, 9:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Grzesiek155 »

Centralny podłączał mój tata i z tego co patrzyłem to wpinał się pod kierownicą w przewody i tam były prawdopodobnie lutowane i założona jest na nich koszulka termokurczliwa chyba, że gdzieś indziej się poluzowało na początku myślałem, że może jakiś błędny impuls poszedł do sterownika więc odłączyłem akumulator ale nic nie dało.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

A czemu pod kierownicą? Chyba najgorsze miejsce. Cała pompka ze sterowaniem jest z tyłu z prawej strony. Wystarczy wpiąć się w kostkę pompki i dwie kostki tylnych lamp. Zrobiłem tak u siebie w 6N i żadnych problemów. Trzeba wziąć miernik w rękę i pomierzyć.
Awatar użytkownika
Grzesiek155
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 25 kwie 2016, 9:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Grzesiek155 »

Zauważyłem coś dziwnego a mianowicie jak poruszę modułem zdalnego sterowania to są kierunki z obu stron zostawiając samochód na noc i nawet go nie dotykając znowu po kliknięciu na pilocie otwieranie/zamykanie kierunek jest tylko z jednej strony. Przewody są całe więc nie wiem oco tam chodzi wymieniłem też bezpiecznik od modułu.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Ruszaj dalej i sprawdzaj w którym miejscu jest luźny styk.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”