[86c2f] Jakie świece do 1.0 AAU na LPG.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Dodam ciekawostkę że beru było w orginale
Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

[quote=""kolunio21""]Dodam ciekawostkę że beru było w orginale[/quote]
Skoro fabryka wstawiala to nie mogą być najgorsze. Bosha ja bym odpuscił bo ponoc spadla ich jakość. Czyli beru lub NGK
P
PMRudy
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 265
Rejestracja: 04 mar 2010, 21:07
Lokalizacja: DKL
Kontakt:

Post autor: PMRudy »

Kupiłem NGK. Symbol BUR6ET V-Line No. 1. 60zł komplet.
"...reggae jest radością, rzeczywistość to zły sen..."
- Vavamuffin
Awatar użytkownika
marian
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 210
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: marian »

[quote=""kolunio21""]Dodam ciekawostkę że beru było w orginale[/quote]

i bosch.. i champion... zależy od rocznika i miejsca produkcji...
Obrazek
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Dodam że świec beru nie produkują już tylko w DE ale także w FR, ja bym brał i tak tylko między ngk(japan)/beru
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Z mojej strony powiem że przejechałem się raz na NGK po kilku miesiącach użytkowania paliły gorzej niż 5 letnie beru, od tamtej pory stosuje tylko beru i jestem zadowolony:)
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

KrzyDOLAR napisał:
nie ma sensu cudować ze świecami wieloelektrodowymi
niestety do VW wymagane są wieloelektrodowe dokładnie trójelektrodowe, na jedno elektrodowej będzie trochę gorzej chodził,
wiem bo sam temat przerabiałem.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

[quote=""rat4""]KrzyDOLAR napisał:
nie ma sensu cudować ze świecami wieloelektrodowymi
niestety do VW wymagane są wieloelektrodowe dokładnie trójelektrodowe, na jedno elektrodowej będzie trochę gorzej chodził,
wiem bo sam temat przerabiałem.[/quote]
Jak szukalem do swojego tez mowili mi że trójelektrodowe a kupilem jedno. Moje auto jest 20 letnie i podejżewam że w tamtych latach znalesc takei swiece graniczylo z cudem o ile one wogole wystepowaly. Nie wiem jak to sie ma z modelami od 6N wzwyż. Tylko dlaczego do tak starego auta każą kupowac takie świece
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

rat4
Wcale nie prawda, że będzie gorzej chodził, jeździłem na takich i na takich świeczkach, teraz mam jedynki beru i jest cacy, auto chodzi, równo bez żadnych zarzutów.
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Po coś robią trzy elektrodowe i są na pewno lepsze od tych jedno-elektrodowych choćby trwałością .
Gdyby tak nic nie zmieniać to jeździlibyśmy autami z drewna w których zapłon byłby z magdyna a za zasilanie odpowiadał by gaźnik-ulatniak .
W mojej łupinie gdy ją przejąłem w 2001 były świeczki trójki W8DTC może coś pokręciłem ale na pewno ciepłota 8 i chodził lala no ale świeże auto to buch wymiana świec w sklepiku gościu dał mi bosch 7LTCR bo niby takie są zalecane i dupa na tych świecach żuzlił cuda wianki robił wyciągłem je i wsadziłem te 'stare' i jeździłem na nich aż środkowe elektrody zrobiły sie trójkątne ale z monetą ciężko było jeszcze po doginałem elektrody i dalej fruwać no ale kiedyś trza zmienić założyłem bosch W8 ale jedynki pali jeżdzi ale te pierwsze były lepsze.
Nie wiem skąd taka niechęć do boscha w końcu NGK też w japonii nie robia :lol: , natomiast do beru też mam uraz bo raz że to francik a wiadomo u nich tylko plac Pigal jest najlepszy po drugie w ich świecy raz odpadła mi elektroda zewnętrzna i potem już nigdy motocykl nie chodził tak jak powinien :beg:
A jeszcze jedno spostrzeżenie te stare bosche miały dwa zielone paski a te dostępne teraz czarne czy szare ,czy to zmiana wyróżników czy na wschodnią Europę dają badziew szary a na zachodnią zielony cud ?
Co się tyczy LPG to ważne by ciepłotą były dobrze dobrane i szczelina na elektrodach jak najmniejsza nie jak piszą 1mm czy więcej tylko 0,7 mm albo i mniej , no i wiadomo palec, kopułka i kable też sprawne .
Obrazek
P
PMRudy
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 265
Rejestracja: 04 mar 2010, 21:07
Lokalizacja: DKL
Kontakt:

Post autor: PMRudy »

Kupiłem świece NGK, takie jak miałem poprzednio. Pojechałem do mechanika, wymienił olej, filtry, świece. Okazało się, że jedna stara świeca miała ułamane złącze to na górze porcelanowej obudowy. Auto tak jeździło dość długo i nie było problemu. Po wymianie świec (kable zostały stare) coś się zje***. Silnik nie pracuje równo, nie wkręca się na obroty, dusi się. I powiedzcie mi co może być przyczyną? Zarówno na benzynie jak i na lpg tak jest.

Nowe kable założyć?
"...reggae jest radością, rzeczywistość to zły sen..."
- Vavamuffin
Awatar użytkownika
lukas1289pl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 17 sty 2012, 12:23
Lokalizacja: england

Post autor: lukas1289pl »

problem po wymianie swic sugeruje cos z zaplonem. wracajac do wczesniejszych postow wiadomo ze tkz. zywotnosc swiec oraz kabli na lpg jest mniejsza jesli sie nie myle ok 20000 kilometrow.
Obrazek
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

Przyszedł czas na wymianę świec w moim 1,6 Aee. Do tej pory mam NGK BUR6ET trój elektrodowe. Pytając się w sklepie motoryzacyjnym sprzedawca polecił mi świece jedno elektrodowe firmy Denso niestety nie pamiętam jakiej serii ( cena ok 10 PLN/ sztuka) Oczywiście posiadam LPG :) Będę wdzięczny o podzielenie się jakimś doświadczeniem w tym temacie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”