Skfarek -6n leichtwagen- podłoga zrobiona str 58

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Jote$
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 267
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:24
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Jote$ »

no no no projekt ruszył pełną parą, czekam na finalne efekty :oki:
PozdraVWiam

Japanese Domestic Market
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Goozik właśnie o takim "odetkaniu" myślałem :grin:
Otóż tak - kolektory wyglądają podobnie ale: ten z 1.3 ma jedno wyjscie na wydech a ten z 1.6 ma dwa tzw dwururkę, a dopiero potem w jeden - tak więc ten z 1.6 jest 4w2w1.
Jote$ - ja też czekam z utesnkieniem na finał, chociaż znając mnie "finał" będzie tylko stanem przejściowym do następnych przeróbek ;-)

-- Nie Sie 30, 2009 11:11 am --

Po czasie trochę ale umieszczam obiecane zdjęcia
Pacjent na podnośniku:
Obrazek
Składamy nowe serducho
Obrazek
Linka sprzęgła olej i paliwo dla mechaników :)
Obrazek
Ślepia czekają na montaż
Obrazek
Jeszcze zderzak i test drive
Obrazek
Obrazek
Nowe serducho w całej okazałości
Obrazek
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Dzisiaj po dłuższej zabawie z VASem i złączem diagnostycznym okazało się że auto musi zostać na dłużej u mechanika. Nie ma zasialania na złączu diagnostycznym i nie jesteśmy w stanie zaprogramować kompa od 1.6 i kluczyków pod immobiliser Potrzebuje więcej czasu i podłubania. No więc standardowo mam z autem pod górkę delikatnie :butcher:
Na przyszły tydzień załatwiam opalarkę by powalczyć z resztą wygłuszenia.
Planuję też mały mod lusterek i następne rozpórki.
Postanowiłem też przeprowadzić gruntowne sprzątanie auta i jak znajdę chwilęodnowić 2 felgi bo niestety troszkę rudej wyszło tu i uwdzie.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
ZegaR_6n
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 86
Rejestracja: 20 wrz 2009, 17:57
Lokalizacja: Gubin-Gorzów

Post autor: ZegaR_6n »

Gratuluje wytrwałości sam po części wiem przez co przeszedł i bedzie przechodził właściciel. Pozdro i oby moc przybywała :amen:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

ZegaR - dziękowac dziękować. Dzisiaj mam odebrać polowagena od mechanika. Bangla już na kompie od 1.6, dodatkowo wymienione zostały świeczki na Briski czteroelektrodowe (zdjęcia potem wrzucę), wyleciał alarm (zawsze to lżejsze autko :grin: ). Niestety VAS dalej pokazuje błąd czujnika Halla mimo podmianek aparatu zapłonowego, ale z tym już pójdę do kogoś innego bo ten mechanik niezbyt się sprawdził - ponad tydzień na programowanie immo albo jego wywalenie to lekka przesada :banghead:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""Skfarek""] ponad tydzień na programowanie immo albo jego wywalenie to lekka przesada [/quote]

u mnie rozkodowanie imo zajeło majstrowi 5 min :shock:
koszt 100 zł :banghead: wiec nie wiem co on tak robił tydzien :roll:
ile myslisz ma teraz ten silnik :?: 110 ps :?:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""Goozik""]wiec nie wiem co on tak robił tydzien
ile myslisz ma teraz ten silnik 110 ps [/quote]

No właśnie wiem, sama przekładka silnika zajęła nam dwa dni, w tydzień to można świat stworzyć :rotfl:

Nie byłbym aż tak optymistyczny, myślę że bliżej 90 bo ze zmian typowo mocotwórczych to jest jedynie narazie splanowana głowica i to że bangla na 100 oktanach, ale dzięki odelżeniu bebechów się pięknie kręci i ciągnie nawet pod górkę przy 3 tys. obr, a dzięki krótszej skrzyni ładnie przyspiesza ;-)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Skfarek, mógłbyś w kilku żołnierskich słowach wyliczyć co zmieniłeś w tym 1.6? bo porozrzucane te informacje po całym temacie ;). Ciekawi mnie czy jednopunktowy wtrysk nie bedzie jakimś ograniczeniem w modyfikacjach. Co do kolektora wydechowego to mysle, ze powinieneś dac sobie spokój z oryginalnym bo za 600zeta mozna kupić 4-2-1 z Vigi (firma z Nowego Sącza robiąca od lat wydechy do motosportu) zamiast kupować ori uzywke za powiedzmy 150 do tego bedziesz musial kupic dwururkę ze złaczkami elastycznymi -200zeta co czyni spora sumę. Ile szacunkowo zszedłeś z masą? Bo jakbyś zszedł do okolic 900kg(jakies 60-80mniej) to 100KM by już hulało po KJS'ach
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

Skfarek
na gazniki juz jezdza czy po dotarciu dopiero zakładasz :?:

[quote=""Borek""] czy jednopunktowy wtrysk nie bedzie jakimś ograniczeniem w modyfikacjach[/quote]

gazniki podwojne powinny załatwic sprawe ;)
C
Chmieluss
Początkujący
Początkujący
Posty: 191
Rejestracja: 10 maja 2009, 11:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Chmieluss »

Naprawde pogratulować wytrwałości :agree: projekt pierwsza klasa :D
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Oki w prostych żołnierskich słowach co zrobiłem w silniku :grin:
- shonowane cylindry
- 4 nowe tłoki
- splanowana o 1mm głowica (zwiększony stopień sprężania)
- odelżone koło zamachowe
- odelżony wał korbowy
- nowe uszczelki Victor Reinz
- wzmocnione panewki Glyco
- koło i wał wyważony z nowym sprzęgłem
- świeczki Brisk czteroelektrodowe
- olej Castrol Edge Sport (dawniej Racing)
- jeździ na V-power Racing 100 oktan (przynajmniej wg deklaracji Shella tyle ma ;-) )
- krótsza skrzynia z 1.3 ze wzmocnionymi śrubami

Jednopunkt jest ograniczeniem dlatego docelowo po dotarciu stawiam go na dwóch podwójnych gaźnikach Dellorto.

Kolektor - też myślałem o Vidze ale narazie brak grubszego smalcu (czytaj 600 zyli) doskwiera :(

Co do masy samej w dowodzie było 905 kg, wyleciało wszystko - z tapicerki wyleciało wszystko oprócz boczków drzwi i częściowo ograbionej juz deski rozdzielczej. Niedługo wydłubywać będę rtesztki masy uszczelniającej. Myślę że z 70 kg wyleciało (po samym odelżeniu 1.3 zbierało się dużo lepiej). Jak już się nieraz powtarzałem jak znajdę chwilę (a przy 2-miesięcznym dziecku ciężka sprawa) to go zważę ;-)

:amen:

Z updatów zamówiłem dziś puchę LD5D żeby pomalować to i owo oraz pasek antysłoneczny na przednią szybę.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Projekt kladzie na kolana wg mnie. Podoba mi sie Twoje profi podejście do tematu

Przy okazji mam pytanie - gdzie kupiłeś wzmocnione panewki Glyco? Mógłbyś podac namiar bo robie kapitalkę silnika 1.6 16V (GTI) i przyda mi się ta informacja
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Turzol dziękować, ale mojego polowagena to bym się wstydził przy twoim postawić :)
Robiłem silnik u Kusia w Niepołomicach (guru od silników rajdowych w Małopolsce) i on mi kupował panewki, numeru do niego nie mam bo mi się poszły kontakty paść po awarii telefonu :(
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Polo cudne i takie niepozorne a do każdego szczegółu podchodzisz profesjonalnie i bez pół środków i to się chwali.
A co do tego [quote=""Skfarek""] Niestety VAS dalej pokazuje błąd czujnika Halla mimo podmianek aparatu zapłonowego, ale z tym już pójdę do kogoś innego bo ten mechanik niezbyt się sprawdził [/quote] to sprawdź czy błąd pojawia się na odpalonym silniku, bo u mnie jaet tak że na zapłonie błąd czujnika a po odpaleniu sam znika .
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”