[86c]zamiana hz na aau 1.0 z 2f

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lima22
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 19 gru 2012, 18:41

[86c]zamiana hz na aau 1.0 z 2f

Post autor: lima22 »

Jak w temacie, czy zamiana silnika hz na aau 1.0 z 2f jest bezproblemowa.
Chodzi o to czy mój osprzęt(razem z gaznikiem) może zostać czy coś muszę zmieniać
Awatar użytkownika
iJopek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 435
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:15
Lokalizacja: Kutno Łódzkie

Post autor: iJopek »

Jeśli chciał byś założyć AAU to wiązka, pompa paliwa i zbiornik no i oczywiście motor.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Dodać jeszcze komputer.
Awatar użytkownika
iJopek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 435
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:15
Lokalizacja: Kutno Łódzkie

Post autor: iJopek »

Nie jest to takie łatwe jak się wydaje.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

SWAP robi się kompletny. Albo wcale albo cały. Jak ktoś robi połowiczny, że trochę tego, trochę tego. To albo ogarnia temat bardzo dobrze, albo pojawiają się problemy i polo idzie na złom, bo przydrożny mechanik nawet nie chce do takich choinek zaglądać.
l
lima22
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 19 gru 2012, 18:41

Post autor: lima22 »

Chciałbym zostać przy gaźniku, więc pompki i baku nie musiałbym zmienić. Można przejść z gaźnika na mono to w drugą stronę pewnie też. Silnik się kończy a znaleźć Hz w dobrym stanie jest ciężko. Aau wydaje się być "rozwinięciem " Hz. Ale jeżeli nie Aau to co mógłbym włożyć?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

nie lepiej wyremontować tego HZ zamiast rzeźbić jakieś nie wiadomo co?
kupisz AAU i okaże się ze jeździło na mineralnym wymienianym co 5lat i paliwie od mietka z cepeenu albo gazie od zdicha z poloneza, zdechnie po roku i sie tylko wku*wisz

co jest nie tak z tym HZ?
Awatar użytkownika
garbatymarcin
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 314
Rejestracja: 18 gru 2011, 17:43
Lokalizacja: KR

Post autor: garbatymarcin »

Z tego co rozumiem, to chcesz sam słupek wymienić, tak? Nie wiem, czy to dobry pomysł, jeśli już, to spróbowałbym albo wyremontować to co masz, albo swapować na coś trochę mocniejszego.
Było: 1302 \'71, 86c \'87, 6n \'97
Jest]Derby 86c \'82[/url], CG9 \'00
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

No np. 1.3 AAV albo NZ. Silnik w zakupie tani a i w utrzymaniu nie sprawia kłopotów.
l
lima22
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 19 gru 2012, 18:41

Post autor: lima22 »

Silnik aau mam pewniaka od osoby z forum,103 tyś najechane,dlatego padło na taki.Obydwaj doszliśmy do wniosku że ten będzie najbardziej zbliżony do hz . Mojego podejrzewam nie ma co remontować,4 mieśiące temu robiłem remont głowicy(planowanie,wymiana prowadników,uszczelniaczy,docieranie zaworów i gniazd) plus wszystkie uszczelki i simeringi(reinz, corteco).Tydzień temu zaczął podczas jazdy kopcić na niebiesko(dół),obecnie kopci cały czas ,nawet po uruchomieniu (góra).Głowice robił zakład z 45 letnią tradycją w tym temacie a nie ziutek w garażu.Tylko wychodzi na to że każdy może popełnić błąd.Dlatego moim zdaniem nie ma co inwestować w ten silnik.Żadnego godnego uwagi sinika z gażnikiem nie znalazłem.Jeżeli z aau nie uda sie tego zrobić łatwo to pewnie będę rozpatrywał inne silniki,dla mnie moc nie jest wyznacznikiem,jeżdże normalnie bez szaleństw 10 więcej od dozwolonej prędkości.
l
lima22
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 19 gru 2012, 18:41

Post autor: lima22 »

Sprawa rozwiązana.Temat do zamknięcia.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”