[ShinyGarage] Pytania ogólne

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

C
ChaosVego
Początkujący
Początkujący
Posty: 182
Rejestracja: 30 kwie 2014, 13:12
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie

Post autor: ChaosVego »

Co do Jet Blacka, to u mnie trzyma on do 5 tygodni przy dosyć częstym myciu. Polo dodatkowo stoi pod chmurką a i tak ten środek świetnie się utrzymuję na zewnętrznych plastikowych elementach.
Również posiadam tą starą wersję.
Muszę się jednak zgodzić, że po zakupie środek był bardzo gęsty teraz wchłania się w aplikator, bo jest taki rzadki :C
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote="paul.walker"]to moze ja zadam pytanie , chce zabezpieczyc lakier przed zimą .Samochod swiezo po malowaniu kilku elementow u lakiernika jest i niechcialbym zeby je sól i zima zalatwila . Jaki wosk polecacie od was ? No i co wazne skuteczny[/quote]

Na samym początku musisz wyrównać powłoki lakiernicze, elementy nielakierowane przynajmniej wyglinkować. Jeśli chodzi o przygotowanie auta na zimę, pracujemy nad twardym woskiem, który będzie typowo zimowy. Mam nadzieje ze uda się go wypuścić przed nadchodzącą zimą.

Przygotowanie lakieru to podstawa żeby wosk dobrze trzymał się powierzchni. Po wyglinkowaniu, warto zastosować Pure Paint Cleaner. Zastosowanie tego produktu daje pewność, że usunęliśmy z lakieru chemie która na nim była.

Na chwile obecną wosk Shiny Garage Beads Carnauba Paste Wax jest jedynym woskiem który mamy w sprzedaży, patrząc po poziomie zadowolenia klienta, możemy śmiało stwierdzić ze sprawdza się w każdych warunkach. Jest to wosk który ma dużo składników naturalnych więc nie jest woskiem bardzo twardym, z racji tego zimą nie będzie tak trwały jak w sezonie letnim. Jeśli nie spieszy Ci się bardzo z zakupem wosku, warto poczekać na nasz nowy produkt. Będę informował na bieżąco o dacie jego premiery:)

[quote="Wojciechus"][quote="krzychu20"]To może ja sie nieco wypowiem :blush2:
Jet black
Obrazek

Na klamkach z mojego golfa mk1 sprawdził się super.
Jeśli chodzi o plastiki w polo 6n, to niezbyt się z nimi lubi- efekt przyciemnienia szybko znika.
Po czasie dressing zrobił się w buteleczce bardziej wodnisty, niż po zakupie.
Ciekaw jestem jak sprawuje się nowa wersja :scratch:

[/quote]

U mnie i na polo i na golfie niestety efekt choć piękny i bardzo naturalny to utrzymuje się maks tydzień a później zderzaki wracają do standardowej szarości jak sprzed aplikacji. Szkoda.
No i mam to samo, że kupując jet black był bardzo gęsty po wymieszaniu a teraz trudno go utrzymać na aplikatorze (a ciężko schodzi ze spodni (dostałem opieprz od dziewczyny "czym ja spodnie usmarowałem" :P)[/quote]

Jet black to dresing do plastików, nie ma on w sobie barwników czerniących. W momencie kiedy plastik jest już mocno zmęczony słońcem, dresing nie wyciągnie na dłuższą mete z niego czerni, powodem tego jest zbyt gruba warstwa "wygrzanego" plastiku. Jak widać u krzycha20, efekt utrzymał się perfekcyjnie, ale klamki są wykonane z innego plastiku niż zderzaki lub listwy boczne w starszych typach aut. Są mniej podatne na UV z racji mniejszej powierzchni i innego materiału.


Co do utraty gęstości, czerwony jet black został zastąpiony nową formułą która jest pozbawiona tej wady. Utrata gęstości jest spowodowana najprawdopodobniej wahaniami temperatur.
C
ChaosVego
Początkujący
Początkujący
Posty: 182
Rejestracja: 30 kwie 2014, 13:12
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie

Post autor: ChaosVego »

Moglibyście mi pwoeidzieć czy Lime APC mozna prac tapicerke (siedzenia) w samochodzie ?
Jesli tak to jak najlepiej rozcieczyc ?

I lepiej spryskac poprzez atomizer caly fotel i czyscic czy uzywac tylko tyle co wchlonie szczoteczka ?
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

[quote="ShinyGarage"]

Jet black to dresing do plastików, nie ma on w sobie barwników czerniących. W momencie kiedy plastik jest już mocno zmęczony słońcem, dresing nie wyciągnie na dłuższą mete z niego czerni, powodem tego jest zbyt gruba warstwa "wygrzanego" plastiku. Jak widać u krzycha20, efekt utrzymał się perfekcyjnie, ale klamki są wykonane z innego plastiku niż zderzaki lub listwy boczne w starszych typach aut. Są mniej podatne na UV z racji mniejszej powierzchni i innego materiału.


Co do utraty gęstości, czerwony jet black został zastąpiony nową formułą która jest pozbawiona tej wady. Utrata gęstości jest spowodowana najprawdopodobniej wahaniami temperatur.[/quote]

W jednym aucie zderzaki są już bardziej takie grafitowe niż czarne a w drugim są w całkiem niezłej kondycji. W obu wypadkach jednak woda "kropelkuje" na nich bardzo krótko. Po kilku dniach efekt choćby tłustej powierzchni praktycznie znika i mamy szary zderzak, na który jak naleci woda to robią się na nim takie zacieki.

Czy może Pan w takim razie polecić produkt, który się bardziej nadaje do starszych tworzyw, którym chciałoby się nadać trochę świeższy wygląd i żeby był w nich barwnik czerniący?
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Spróbuj nowej wersji Jet Black-a. Ja przeprowadzałem test dla kosmetykaaut.pl. Porównywałem w nim starą i nową wersję SG JetBlack oraz do tego dołożyłem Poorboy's World Trim Restorer. Stara wersja (bordowy kolor) wypadła słabo. Reszta spisywała się na medal z delikatną przewagą Shiny Garage.
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Nowa wersja jet black-a ma taki perłowy kolor i brązową etykietkę z zielonymi paskami?
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

[quote="Wojciechus"]Nowa wersja jet black-a ma taki perłowy kolor i brązową etykietkę z zielonymi paskami?[/quote]

http://www.shinygarage.pl/search?st_sea ... detail%5D=

Tak ;)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote="ChaosVego"]Moglibyście mi pwoeidzieć czy Lime APC mozna prac tapicerke (siedzenia) w samochodzie ?
Jesli tak to jak najlepiej rozcieczyc ?

I lepiej spryskac poprzez atomizer caly fotel i czyscic czy uzywac tylko tyle co wchlonie szczoteczka ?[/quote]




APC jest produktem uniwersalnym, teoretycznie możemy czyścic tym wszystko. Stopień rozrobienia roztworu do tapicerki to jakieś 1:10 ( sprawdź w niewidocznym miejscu).
Możesz również spróbować Interior cleanera :)
Śmiało spryskaj fotel atomizerem, potem gąbką lub szczotką wypracuj produkt. Następnie wchłaniaj wilgoć szmatką lub mocnym odkurzaczem do tego przeznaczonym.



[quote="Wojciechus"][quote="ShinyGarage"]


Jet black to dresing do plastików, nie ma on w sobie barwników czerniących. W momencie kiedy plastik jest już mocno zmęczony słońcem, dresing nie wyciągnie na dłuższą mete z niego czerni, powodem tego jest zbyt gruba warstwa "wygrzanego" plastiku. Jak widać u krzycha20, efekt utrzymał się perfekcyjnie, ale klamki są wykonane z innego plastiku niż zderzaki lub listwy boczne w starszych typach aut. Są mniej podatne na UV z racji mniejszej powierzchni i innego materiału.


Co do utraty gęstości, czerwony jet black został zastąpiony nową formułą która jest pozbawiona tej wady. Utrata gęstości jest spowodowana najprawdopodobniej wahaniami temperatur.[/quote]

W jednym aucie zderzaki są już bardziej takie grafitowe niż czarne a w drugim są w całkiem niezłej kondycji. W obu wypadkach jednak woda "kropelkuje" na nich bardzo krótko. Po kilku dniach efekt choćby tłustej powierzchni praktycznie znika i mamy szary zderzak, na który jak naleci woda to robią się na nim takie zacieki.

Czy może Pan w takim razie polecić produkt, który się bardziej nadaje do starszych tworzyw, którym chciałoby się nadać trochę świeższy wygląd i żeby był w nich barwnik czerniący?[/quote]



Tak jak już przedmówcy mówili. Stara wersja jet black nie była pozbawiona wad i widocznie podczas "rozrzedzenia" straciło nie co właściwości. Choć osobiście mam starą wersje która się rozwodniła i efekt kropelkowania utrzymuje się naprawdę długo.
Jeśli nie chcesz kupować nower wersji jet black , możesz spróbować Back2Black ( jeśli posiadasz).
Choć tak jak kolega adek1983 wspomniał, nowa formuła jest o wiele lepsza od starej. Ciągle się uczymy i udoskonalamy produkty, ale bez waszych opinii nie udało by się poprawić aż tyle :)
Awatar użytkownika
Ala
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 431
Rejestracja: 30 lis 2010, 21:55

Post autor: Ala »

Ja mam pytanie odnosnie uszczelek... Czy ktorys z produktow SG jest w stanie dobrze naczernic uszczelki i utrzymac na nich ten efekt ? Probowalam jetblack, ale nie sprawdza sie.

Czy moglybyscie zrobic na forum temat ze spisem produktow, ktore macie w ofercie i co do czego sluzy ? Kiedys bylo to fajnie opisne na profilowym fb, ale teraz ciezko to znalezc
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

[quote="Ala"]Ja mam pytanie odnosnie uszczelek... Czy ktorys z produktow SG jest w stanie dobrze naczernic uszczelki i utrzymac na nich ten efekt ? Probowalam jetblack, ale nie sprawdza sie.

Czy moglybyscie zrobic na forum temat ze spisem produktow, ktore macie w ofercie i co do czego sluzy ? Kiedys bylo to fajnie opisne na profilowym fb, ale teraz ciezko to znalezc[/quote]

Na profilowym FB jest szukajka i łatwo można to odnaleźć. Jaki produkt jest do czego można znaleźć na stronie producenta: http://www.shinygarage.pl/

Jeśli chodzi o uszczelki. Zanim nałożysz jakikolwiek dressing na uszczelki warto je dobrze umyć. Polecam do tego Shiny Garage Pure Black Tire Cleaner http://www.shinygarage.pl/shiny-garage- ... er-1l.html. Uszczelki po nim będą wyglądały rewelacyjnie. Aby je potem zabezpieczyć użyj dresingu Shiny Garage Back2Black TTD http://www.shinygarage.pl/shiny-garage- ... 500ml.html. I będzie dobrze.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote="adek1983"][quote="Ala"]Ja mam pytanie odnosnie uszczelek... Czy ktorys z produktow SG jest w stanie dobrze naczernic uszczelki i utrzymac na nich ten efekt ? Probowalam jetblack, ale nie sprawdza sie.

Czy moglybyscie zrobic na forum temat ze spisem produktow, ktore macie w ofercie i co do czego sluzy ? Kiedys bylo to fajnie opisne na profilowym fb, ale teraz ciezko to znalezc[/quote]

Na profilowym FB jest szukajka i łatwo można to odnaleźć. Jaki produkt jest do czego można znaleźć na stronie producenta: http://www.shinygarage.pl/

Jeśli chodzi o uszczelki. Zanim nałożysz jakikolwiek dressing na uszczelki warto je dobrze umyć. Polecam do tego Shiny Garage Pure Black Tire Cleaner http://www.shinygarage.pl/shiny-garage- ... er-1l.html. Uszczelki po nim będą wyglądały rewelacyjnie. Aby je potem zabezpieczyć użyj dresingu Shiny Garage Back2Black TTD http://www.shinygarage.pl/shiny-garage- ... 500ml.html. I będzie dobrze.[/quote]


Adek jesteś szybszy ode mnie! :) Dokładnie to samo miałem napisać. Jet black jest dresingiem do plastiku, tworzy całkiem inną powłokę niż dresing przeznaczony na powierzchnie gumowe.


@Ala tematy będą powstawały sukcesywnie do każdej kategorii produktu. Będziemy w nich toczyć bardziej ukierunkowane dyskusje :) (lakier, plastiki, gumy, wnętrze, koła)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Sam stosuję Back2Black na uszczelki i daje radę.
Dodatkowo dzięki temu ze zawiera sylikon zmniejsza ich skrzypienie, a zimą uchroni przed przymarzaniem - chociaż smar sylikonowy w sprayu lepiej się sprawdzał.
k
kuba90876
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 392
Rejestracja: 08 mar 2014, 12:22
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: kuba90876 »

Mogę mieć do was mała prośbę? :) Moglibyście skompletować mi dobry zestaw kosmetyków ? Jestem świeżo po malowaniu i chciałbym teraz zadbać o nowy lakier :) Wszystko w rozsądnych cenach :P Z góry dziękuję za odpowiedź :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

zrobione :)

Mamy dla was dobre wiadomości.
Nowe produkty są już w fazie końcowych testów i zostaną wprowadzone prawdopodobnie w pierwszej połowie listopada.
Będzie to wosk syntetyczny ( zimowy), Dresing do plastików wewnętrznych w formie mleczka, aplikacja nieco dłuższa niż apple dresing, lecz efekt utrzymuje się o wiele dłużej, właściwości hydrofobowe również zadowalające :)
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

[quote="ShinyGarage"]Dresing do plastików wewnętrznych w formie mleczka, aplikacja nieco dłuższa niż apple dresing, lecz efekt utrzymuje się o wiele dłużej, właściwości hydrofobowe również zadowalające :)[/quote] Nowy dresing zastąpi Apple Dresing, czy będzie jako podstawa do odświeżania jabłuszkiem?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auto Detailing”