A więc tak mam zamontowany uniwersalny centralny zamek MaxiCar.
Do bagażnika mam dociągnięte 3 przewody:
- dwa z nich to sterowanie centralnego (na zmiane pojawia się na nich +/- przy zamykaniu/otwieraniu auta)
- jeden to 12V
potrzebne nam są:
- cała klamka z bębenkiem od wersji z centralnym (Z kluczykiem lub sami dopasujcie ale otwarcie tej wkładki to nie lada wyzwanie bo trzeba podważyć wszystkie zapadki naraz a nie jak we wcześniejszych wersjach jedna po drugiej)
- siłownik centralnego (najlepiej oryginalny) ja użyłem uniwersalnego
- około 6 m przewodów (3 żyły)
- przekaźnik bistabilny sterowany zmianą polaryzacji np. FEME M158-R1
- bezpiecznik na kablu
- Żółty kabel (3 w kostce zamka jest opcjonalny - po jego podłączeniu i przekręceniu kluczyka zamek otworzy się też elektrycznie a nie tylko mechanicznie)
- Kable od siłownika niebieski i zielony podłączamy w zależności od działania siłownika aby wypychał a nie się chował.
Przy mocowanie wszystkiego kwestia indywidualna:
