[86c2f] 3f nie odpala

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
rico
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2013, 13:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rico »

Ale jak to się stało że odpalił na chwilę z odczepionym wężykiem paliwowym od pompy a z połączonym dziad nie chce gadać?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ja tu czegoś nie rozumiem....
jeździłeś nim bez dolotu tak? dławił się ale jechał
teraz nie odpala wcale?
masz wreszcie ten dolot czy nie? jeśli tak to resetowałeś ecu?

Odpisz rozdzielając zdania kropkami i wielkimi literami, bo czytanie tych ciągów na kilka linijek już mnie drażni... albo chociaż enterem poszczególne kwestie.
r
rico
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2013, 13:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rico »

Dolot poskładałem w czwartek , reset też robiłem ( kleme zostawiłem odłączoną na ok godzine)
Jak dał radę odpalić to myślę że z elektryką , czujnikami i przekaźnikami jest w porządku.
Tylko jaja są z tym paliwem , z odłączonym wężykiem od pompy odpalił na parę sekund :o
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

najwyraxniej pompa paliwa nie daje ciśnienia:
- zdechła
- jest zła (za małe ciśnienie)
- zapchane filtry
r
rico
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2013, 13:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rico »

Kupię nową pompę i się okaże czy będzie grać , reszta układu paliwowego jest raczej w porządku bo na 1.0 wszystko grało
Awatar użytkownika
iJopek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 435
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:15
Lokalizacja: Kutno Łódzkie

Post autor: iJopek »

Filtr paliwa to podstawa, też wymień, kosztuje tylko 3 dyszki.
r
rico
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2013, 13:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rico »

W tamtym roku wymieniałem więc chyba powinien być dobry , w aau to wszystko grało
r
rico
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2013, 13:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rico »

To są już jakieś cuda na patyku , u mechanika nagle przestał dostawać prądu na cewke :banghead: .

W sumie na początku jak poskładali silnik to też mieli problem z prądem ale jakimś cudem się pojawił.

Tak się zastanawiałem przez co mogłyby być takie cyrki i pomyślałem o kostce od stacyjki , w tamtym roku jakoś w lato wymieniałem ale na taką z toprana a słyszałem że nie są specjalnie trwałe , może tak być przez tą kostke?
m
morientes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 21 sie 2014, 10:52
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: morientes »

Co do pompy paliwa, swego czasu doszło u mnie do jej przegrzania. okazało się że winna była jazda... na oparach paliwa, tutaj można sobie o tym przeczytać - http://www.iparts.pl/artykuly/jaki-wply ... e,126.html
r
rico
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2013, 13:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rico »

Mam 2 pompy na podmianę z 1.0 słabsze bo słabsze niż od 1.3 ale i tak pewnie by gadał.
Chwilowo stoi u dobrego elektryka , więc jak coś będzie jednak nie tak od strony elektryki to przynajmniej wiem że gościu sobie poradzi.
r
rico
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2013, 13:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rico »

Więc już wiem że niema sygnału z komputera na cewke , dziwne bo po złożeniu silnika jakoś trochę pojeździł.
oprócz sygnału na cewke na wszystko inne jest sygnał.
komputer by tak dał popalić czy może być jakaś inna przyczyna braku sygnału na cewkę?

Co do silnika , elektryk szukał schematów do instalacji ale że nie wiedział czy to nz czy 3f to zaczął szukać oznaczeń na silniku i znalazł gdzieś koło alternatora na bloku prawdopodobnie zaczynające się od nz :angry:
Ktoś kojarzy może to auto na ogłoszeniu? Z tego auta właśnie brałem silnik i nie wiem czy ktoś z forum je miał bo wygląda na to że ten silnik to jakiś ulep nz i 3f
http://olx.pl/i2/oferta/vw-polo-coupe-1 ... CtDZ.html#
Awatar użytkownika
iJopek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 435
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:15
Lokalizacja: Kutno Łódzkie

Post autor: iJopek »

3f to nz tylko jest inna góra silnika
r
rico
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2013, 13:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rico »

To w każdym 3f na słupku będzie wybite nz? Coś mi się nie wydaje.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

wszystkie 1.3 własciwie miały ten sam blok więc tym jakie ma oznaczenie bym się nie sugerował
r
rico
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 28 paź 2013, 13:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rico »

Ktoś z gdańska kojarzy to polo? http://olx.pl/i2/oferta/vw-polo-coupe-1 ... CtDZ.html# wcześniej jeździło u jakiegoś starszego pana więc jakieś lepienie silnika chyba odpada , zauważyłem że większość elementów silnika ma "B" na końcu oznaczeń tyle że ciężko coś znaleźć nawet na niemieckich forach
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”