WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

http://allegro.pl/kompletne-zawieszenie ... 29814.html

Co do zawiasu z ibizy do 6n2, znalazłem komplecik KW i teraz się zastanawiam. Koleszka ma napisane 99-02 więc to są lata ibizy 6k2?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote="Filipovic"]http://allegro.pl/kompletne-zawieszenie ... 29814.html

Co do zawiasu z ibizy do 6n2, znalazłem komplecik KW i teraz się zastanawiam. Koleszka ma napisane 99-02 więc to są lata ibizy 6k2?[/quote]
tak

sam bym kupił to ale nie mam wolnej kasy :P
F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

Zawias już jest mój, tam nie próbujcie koleszki przekabacać ! ;D

ps. Wgl. chyba z KW jest o tyle dobrze, że poszczególne elementy można wymieniać tak? Jakieś nakrętki, czy nawet amor jak się już skończy? Ktoś się orientuje? jakaś regeneracja?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

http://olx.pl/oferta/polo-6n-zawieszeni ... 5f322271ac

co to jest za firma ,wie ktos po kolorze wychodzi ze h&r , ale zero oznaczen .Szukam czegos komfortego niz beton ta i ten wpadl mi w oko
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Takie pytanie może troszkę nietypowe :P Jestem szczęśliwym posiadaczem gwintu co prawda jest to tylko TA, ale zależało mi na dużej regulacji :) I teraz tak przód i tył mam obniżony identycznie, jednak przy tym samym obniżeniu przód zachowuje się całkiem fajnie :) Ładnie wybiera nierówności i jest OK. Natomiast tył jest mega beton, czy jest to możliwe, że dzieje się tak ze względu na konstrukcje tylnego zawieszenia(belka) ?? I oprócz kolumny amortyzuje tylko tuleja ? I czy ewentualnie jestem chociaż w niewielkim stopniu to zniwelować ??
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

sprawdź czy tyl nie leży na odboju
jezeli nie to nic nie zmienisz, najwyraźniej TA już ma taką charakterystykę
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Problem został rozwiązany :) Rozebrałem całe zawieszenie od nowa i ustawiłem je troszeczkę inaczej. Nad górny talerzyk nachodzący na sprężynę zastosowałem tulejkę a całe zawieszenie opuściłem o grubość tulejki :) Przez co sprężyna ma troszkę większy skok i zrobiło się troszkę lepiej ;)
Awatar użytkownika
Kaczy
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 278
Rejestracja: 15 gru 2012, 22:30

Post autor: Kaczy »

Czy istnieje zawieszenie gwintowane, które by pasowało do Polo Variant (6KV5) po FL? Jeśli tak to gdzie szukać i w jakich mniej więcej cenach oscyluje? Czy trzeba by było coś jeszcze wymienić kupując takie zawieszenie?
Awatar użytkownika
adik300i
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 485
Rejestracja: 06 cze 2011, 19:20
Lokalizacja: Prószków

Post autor: adik300i »

Mam zawieszenie na ori amortyzartorach ale springach -40, po zalozeniu felg 16" przy jezdzie w 3 osoby tył przyciera przy nierownej drodze, czym utwardzić tył? :scratch:
Slyszałem ze są na to specjalne gumy ktore wkreca sie w sprezyny, jest to bezpieczne czy moze istnieje inna opcja? :)
Było: Polo 6N 1.6 by Adi
Jest: Seat Exeo 2.0 TDI
Jest: Audi 80 Cabrio by Adi
KLIKNIJ I ZOBACZ
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

adik300i

twarde odboje :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

tak są takie gumy, usztywniają ale też i podnoszą auto zarazem - niestety z czasem się zużywają i pękają
odpowiednio docięty twardy odbój tak aby opona nie dotykała nadkola jest dobrym rozwiązaniem
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote="Marcin86c"]odpowiednio docięty twardy odbój tak aby opona nie dotykała nadkola jest dobrym rozwiązaniem[/quote]

to wytlumacz koledze jak to dobrze zrobic
Awatar użytkownika
adik300i
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 485
Rejestracja: 06 cze 2011, 19:20
Lokalizacja: Prószków

Post autor: adik300i »

Jakie twarde odboje polecacie? I w jaki sposób go dociąć? Czyli po takim zabiegu czeka mnie znowu geometria kół z tyłu :P
Było: Polo 6N 1.6 by Adi
Jest: Seat Exeo 2.0 TDI
Jest: Audi 80 Cabrio by Adi
KLIKNIJ I ZOBACZ
Obrazek
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote="adik300i"]Jakie twarde odboje polecacie?[/quote]
Najlepiej TA Technix, mają fajne gumowe twarde odboje.
[quote="adik300i"]I w jaki sposób go dociąć?[/quote]
Musisz mierzyć, jak opuścisz auto. Załóż cały na początek i zobaczysz, czy jest wyżej, czy nie.
[quote="adik300i"] Czyli po takim zabiegu czeka mnie znowu geometria kół z tyłu[/quote]
Yyy, Polo z tyłu ma belkę, na której nic się nie zmienia :) Więc nie, nie musisz nic potem robić.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Piszę z takim zapytaniem ponieważ już kilka osób mi to doradzało lecz nie jestem co do tego przekonany :/ Mianowicie chodzi o wyjęcie helperów z zawieszenia gwintowanego. W czym mi ten zabieg pomoże ? ewentualnie zaszkodzi ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”