Czas ma mały aktual
blok silnika AGU
wal silnika AGU
korba kuta
tłoki AEB kute MAHLE 81P26 W2++ przerobione u GTO
głowica AGU po pelnej kapie nowe prowadnice zawory gniazda szlifowane hydro uszczelniacze itp
wałki ADR ssacy J i wydechowy J
fazator wałków z VVT z AUQ BAM z końcówka K
pokrywa zaworóg AGN
kolektor ssacy AJH + przepustnica 3cale z S4 b5 2.7bit
metalowa miska olejowa
panewki ACL RACE
cewki TFSI z koncowka E
swiece TFSI
nowe kolo pasowe
praktycznie wszystkie sruby nowe
nowe krocce wody
przekladka termiczna kolektora ssacego Pro-Tune
usunieta magistrala woda olej zastapiona podstawka z termostatem MOCAL
caly silnik poskladany na PERMATEX ULTRA SLICK oraz uszczelka glowicy na kleju Loctite 3020
wszystkie nowe uszczelki pierscienie oringi itp
obecnie czekam dzis ma przyjechac przerobione turbo z zestem montazowym od Pro-Tune zostaje zalozyc turbo przerobic przeowdy smarowania i chlodzenie dorobienie splywu oleju do miski i czekam az GTO odesle przerobiony ssacy
w miedzy czasie zakupilem licznik z audi TT angolna czekam na tarczki w KMH i oddalem go do sprawdzenia:
https://www.youtube.com/watch?v=A-KQQcA ... e=youtu.be

jestem w trakcie robienia ramki na zygary aby zakryc dziury na bokach licznika
