[6n] Brak biegów , wyskakujący wodzik

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

Czop kulisty kup w ASO, a łącznik ten plastikowy jest nic niewarty... Ten metalowy dorwij na jakimś szrocie. Z Nową kulką będzie idealnie działało.
Awatar użytkownika
Krauziak
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 19 maja 2013, 12:19

Post autor: Krauziak »

Nie chce dodawac nowego tematu i zasmiecac forum ,wiec napisze tutaj. Od jakiegos tygodnia mialem problem z wbiciem wstecznego,czesto zamiast tego wchodzila mi jedynka.Na dzien dzisiejszy wyglada to tak,ze wsteczny wchodzi raz na 10 razy ,znalezienie piatki graniczy z cudem. Dodam,ze lewarek nie wraca do swojej normalnej pozycji,tylko lezy w okolicy piatki. Aby wrocil na srodek wystarczy nim pobujac w kazda strone. Na domiar tego na wpietej trojce czworce i czasem piatce moge majtac lewarkiem na lewo i prawo. Czyzby wyrobila mi sie tuleja pod lewarkiem? Zadnych zgrzytow przy zmianie biegow nie ma, wyglada to tak ,jakby ta "kulka" u zakonczenia lewarka bezwladnie sobie chodzila.Dodam,ze biegi przy samej skrzyni biegow moge zmieniac i kiedy lewarek "lata" pozycja tego pretu przy skrzyni biegow nie zmienia sie.

Wyglada to identycznie jak u tego goscia :


https://www.youtube.com/watch?v=m3imJVOH_mc
VW Polo Classic 6KV 1999r 1.4 8v
P
POLOXEL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 28 lip 2009, 11:27

Post autor: POLOXEL »

[quote=""korzenio""]Czop kulisty kup[/quote] Kupiony (105 zł) i wymieniany (50 zł).
Mogę jeździć dalej :hello:
b
breakin
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 07 kwie 2015, 13:21

Post autor: breakin »

Witam serdecznie !

Mam taki problem ze swoją polóweczką, jeszcze wczoraj normalnie chodziła, ale kiedy pojechałem do swojej dziewczyny i nagle przy zjeżdżaniu z górki i redukowaniu biegów, coś się stało. Jako tako dojechałem do swojego domu. Straszny luz na drążku zmiany biegów i w efekcie nie wchodzą dobrze biegi i nie jestem w stanie określić kiedy jest bieg jest na luzie.

5,4,3 jakoś wchodzą, ale z opornością i strasznym luzem, jeśli chodzi o 1 i 2 to jest o wiele gorzej, w ogóle nie wchodzi mi bieg wsteczny i kiedy wrzucam na bieg wsteczny, to wbija mi się bieg 1.

Jaka może być przyczyna? Skrzynia biegów do wymiany?

Jak się nazywa ta część ? Czy nie powinno być tutaj gumy ? (dołączam zdjęcie)

Obrazek
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

breakin
Brakuje elementu o numerze: 867711233
http://www.nanodatex.pl/partPhotos/part ... 38c882.gif
ODPOWIEDZ

Wróć do „skrzynia biegów + układ napędowy”