[6n] Brak biegów , wyskakujący wodzik

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

[6n] Brak biegów , wyskakujący wodzik

Post autor: korzenio »

witam , od jakiegos czasu wyskakuje mi ciegno łącznika biegow. Wymienilem je lecz okazało się, że wyślizgana jest prawdopodobnie ta kulka na którą zakłada się łacznik.
ObrazekObrazek

pytanie jest takie, co zrobić zeby nie tracić biegów ? Wiem ze ta kulka jest wymienna ale kupić ją graniczy z cudem .
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

Nie mogłeś się podpiąć pod któryś temat ? :roll:

Chwilowo możesz spróbować tą kulkę (a właściwie to czop kulisty 6N0 711 608A) zdjąć, przykręcic w imadło i punktakiem rozklepać, żeby ciaśniej weszła w łącznik.

[quote=""korzenio""]Wiem ze ta kulka jest wymienna ale kupić ją graniczy z cudem .[/quote]
pff jaki problem ?
Albo piszesz do goscia na forum co handluje częściami (patrz dział giełda), albo np gajos :arrow: http://sklep.gajos.com.pl/sklep/

edit: aktualny sklep to benepol :arrow: http://sklep.benepol.pl/sklep/
Ostatnio zmieniony 16 lip 2014, 16:13 przez krzychu20, łącznie zmieniany 1 raz.
k
kolasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 05 lut 2013, 14:13

Post autor: kolasek »

Witam,

Mam dokładnie ten problem, który jest opisany w tym temacie:

viewtopic.php?f=25&t=25347


pierwszy raz jak wystąpił problem pojechałem do mechanika, mechanik wziął 150 pln, powiedział, że linki cięgna wymienił, a pewnie było tak, że spojrzał pod samochód włożył na czop i koniec roboty

drugi raz to samo... teraz skończyło się lawetą... mechanik wział 50 pln, powiedział, że wymienił jakiś tam zaczep już dobrze nie pamiętam, pewnie znowu wypadło i tylko włożył...

teraz odczuwam znowu luz i z doświadczenia wiem, że wypadnie mi znowu na dniach, z tego co czytam posta wyżej muszę wymienić czop kulisty... chcę zrobić to samemu zanim znowu padnie mi w centrum miasta...

mam prośbę... wytłumaczy mi ktoś jak to zrobić? najlepiej z fotkami, bo mechanikiem pierwszej klasy to ja nie jestem... z góry wielkie dzięki

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Bączas
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 379
Rejestracja: 09 lut 2011, 20:57
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Bączas »

jedziesz do ASO i kupujesz za małe pieniądze.
w kwestii wymiany - trzeba uważać żeby dobrze założyć, bo biegi będą wariować.
Ania B.
Dzierżążna 2011 / Ślesin 2012 /...

byłe Bączasowy [url=
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

jeśli chodzi o wymiane to wystarczy zaznaczyć miejsce w jakim czop jest obecnie i bedzie git :)
k
kolasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 05 lut 2013, 14:13

Post autor: kolasek »

no własnie pytam się gdzie on sie znajduje i jak mniej wiecej wyglada wymiana...
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""kolasek""]no własnie pytam się gdzie on sie znajduje i jak mniej wiecej wyglada wymiana...[/quote]

:roll: Przecież masz mniej wiecej napisane gdzie sie znajduje i jak wygląda wymiana. Dodatkowo masz fotki co korzenio zapodał.
Żadnej filozofii w tym nie ma- zajeżdzasz na kanał, włazisz pod auto i centralnie przy skrzyni, na wysokości mniej wiecej półosi to jest :niewiem:
k
kolasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 05 lut 2013, 14:13

Post autor: kolasek »

orientuje się ktoś gdzie znajdę jakiś darmowy kanał w Warszawie? gdzieś przy garażach lub coś podobnego...
e
endriu38
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 03 paź 2012, 0:26

Post autor: endriu38 »

niestety to nie jest to bo lewarek lata na rożne strony byłem u mechanika i poszło że jest mechanizm zmiany biegów do wymiany , czy jest taki mechanizm na linkę i pręt
e
endriu38
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 03 paź 2012, 0:26

Post autor: endriu38 »

a poza tym w aso zaśpiewali za tą część sobie 1500zł
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

za którą? za czop kulisty ? ja w aso za czop dalem 55 zł :)
e
endriu38
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 03 paź 2012, 0:26

Post autor: endriu38 »

za mechanizm zmiany biegów Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

a konkretniej to ten pręt wyskakuje z plastikowego elementu lewarka na dole i wtedy nie ma żadnych biegów i lewarek jest luźny
P
POLOXEL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 28 lip 2009, 11:27

Post autor: POLOXEL »

Co może być przyczyną braku biegów 1, 2 i wstecznego.

Z tego co się zorientowałem na szybko to są tylko biegi 3, 4 i 5 i wsteczny ale jadę do przodu.

Niby wszystkie wchodzą ale wrzucając biegi 1 i 2 czuję że to są 3 i 4
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

viewtopic.php?f=177&t=51755

tu moj przypadek z 6n, ale ta sama awaria :)



MaciekVW Jeśli nie masz zamiaru komuś pomóc to nic nie pisz :) A jeśli uważasz ze post jest niepoprawnie napisany, lub temat był wałkowany... użyj przycisku raportuj.
P
POLOXEL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 28 lip 2009, 11:27

Post autor: POLOXEL »

Dzięki korzenio.
Jakieś trzy lata temu miałem wymienianą tą białą plastikową część z twojej drugiej fotki i jak widać historia się powtórzyła. http://imgur.com/jLRURbo
Może uda się ją wymienić w komplecie z czopem. O efektach napiszę po naprawie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „skrzynia biegów + układ napędowy”