[9N] 1,2 12V przerywa, szarpie, piszczy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Dla mnie dziwna jest wartość podciśnienia w kolektorze dolotowym dla jałowego 298 mbar a dla ponad 3000 obrotów 183 mbar. Chyba że screana zrobiłeś jak odpuściłeś pedał gazu i schodził z obrotów.
Lenistwo drogą do postępu
t
tomn222
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 01 lut 2011, 18:40

Post autor: tomn222 »

[quote=""Wolga85""]Dla mnie dziwna jest wartość podciśnienia w kolektorze dolotowym dla jałowego 298 mbar a dla ponad 3000 obrotów 183 mbar. Chyba że screana zrobiłeś jak odpuściłeś pedał gazu i schodził z obrotów.[/quote]

Trzymałem obroty caly czas kiedy robiłem zdjęcia.

A co to może znaczyć?
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

No należało by podpiąć vacumetr pod kolektor i sprawdzić czy wartości się pokrywają. No chociaż wypiąć czujnik i zasysać ustami kontrolując wartości pokazywane w Vag. Zasysając wartości powinny spadać proporcjonalnie do zassania. Na niedopalonym ( nie zassanym) powinien pokazywać 900-1050 mbar w zależności od wysokości na jakiej się znajdujesz nad poziomem morza (im wyżej tym mniejsze) i aktualnego ciśnienia atmosferycznego.
Lenistwo drogą do postępu
t
tomn222
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 01 lut 2011, 18:40

Post autor: tomn222 »

Na szczęście obyło się bez wymiany kata lub sond :) Wyczyszczenie przepustnicy i wymiana termostatu rozwiązało problemy :) Zobaczymy jak będzie dalej.

Dzięki za odpowiedzi
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”