[6n] Skoki obrotów podczas kręcenia kierownicą na postoju

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Z
ZielonyZeZlosci
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 07 lis 2014, 17:24

[6n] Skoki obrotów podczas kręcenia kierownicą na postoju

Post autor: ZielonyZeZlosci »

Witam.
Zauważyłem że jak kręcę kierownicą w lewo/prawo na postoju to spadają mi obroty do 700 z 1000 normalnych czasami po spadku do tych 700 skaczą nawet do 1400.
1. Maił kiedyś ktoś coś takiego?
2. Co może być tego przyczyną?
3. Jak napędzana jest ta pompa?
t
tornado
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 13 paź 2012, 22:48

Post autor: tornado »

Umnie w 9n przy skrecaniu na postoju obroty tez skacza to raczej normalne . Wspomaganie pozzera dawke energii
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

sprawdź jakie masz ładowanie bo małe skoki to norma ale nie aż tyle co napisałeś
n
norbert
Początkujący
Początkujący
Posty: 148
Rejestracja: 07 gru 2011, 20:16
Lokalizacja: J-w

Post autor: norbert »

Wyczyść przepustnice.
B
BUDZIK
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 20 lis 2014, 15:20

Post autor: BUDZIK »

Jeśli masz wspomaganie to normalne bo pompa musi działać i to jest obciążenie dla silnika , i obroty wtedy falują.
U Mnie tez tak jest że na postoju podczas kręcenia kierownicą obroty falują może troszkę mniej niż u Ciebie a posiadam polo 6n 1.4 8v 60km.
Z
ZielonyZeZlosci
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 07 lis 2014, 17:24

Post autor: ZielonyZeZlosci »

Czyli prawdopodobnie coś z ładowaniem szczotki na alternatorze?
Możliwe bo jak włączam jakieś urządzenia typu radio czy inne pierdoły potrafi być tak że przygasają światła wewnątrz auta
B
BUDZIK
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 20 lis 2014, 15:20

Post autor: BUDZIK »

Ja mam tak że jak włączę światła to zafalują obroty wiadome duże obciążenie dla alternatora, ale od radia czy innych pierdół nic się nie dzieje więc może coś być z alternatorem.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

czyli masz winnego.. szczotki albo regulator napięcia, ale najpierw sprawdź jakie jest napięcie na aku przy odpalonym silniku
mozesz też sprawdzić ile będzie jak zaczniesz kręcić kierownicą
Z
ZielonyZeZlosci
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 07 lis 2014, 17:24

Post autor: ZielonyZeZlosci »

W przypływie natchnienia pogrzebałem ciut przy aucie.

1. Ładowanie jest w jak najlepszym porządku.
2. Podniosłem koła przednie i bez obciążenia skoki nie występują.
3. Wymieniłem płyn wspomagania kierownicy skoki się zmniejszyły do około 900 obr/min
4. Przy maksymalnym skręcie przygasza silnik.
5. Skoki nie występują na zimnym silniku.
M
Maxitronik
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 14 lut 2015, 20:36

Post autor: Maxitronik »

Witaj
Ja mam co prawda Polo z silnikiem 1.0 wiec nie wiem jak będzie w Twoim przypadku, jednakże u mnie na wężu wspomagania mam czujnik ciśnienia, który zapobiega spadkowi obrotów przy kręceniu kierownica na postoju. Z tego co kiedyś widziałem większe silniki mają ten czujnik bezpośrednio na pompie, wiec możliwe, że u Ciebie tam właśnie jest. Jeśli będzie niesprawny to auto nie trzyma równych obrotów na wolnych.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”