[9n] 1.4 tdi AMF praca sztangi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
plutek
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 28 kwie 2014, 14:17

[9n] 1.4 tdi AMF praca sztangi

Post autor: plutek »

Witam,
posiadam Polo z silnikiem AMF w którym mam niedoładowanie na niższych obrotach.

Robiłem test sztangi i okazało się że nie pracuje. Podłączyłem więc do wężyka gruszki od turbiny dużą strzykawkę i zacząłem robić podciśnienie. Sztanga nawet nie ruszyła, lecz gdy strzykawką sprężałem powietrze, czyli zwiększałem ciśnienie to sztanga się ładnie ruszała. I tu moje pytanie, bo z tego co czytałem w internecie to kierownice turbiny są sterowane z bloku zaworków magnetycznych które to sterują za pomocą podciśnienia, natomiast mi wyszło że sztanga rusza się pod wpływem ciśnienia.

Jak to jest? Jak to powinno być? Bo nie wiem już gdzie szukać problemu, czy winny jest blok zaworków magnetycznych czy może gruszka.
M
Michal_1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:27

Post autor: Michal_1 »

Kolego może być uszkodzona gruszka lub ten czarny blok magnetyczny. Ja robiłem u siebie taki test za pomocą takiej pompki z manometrem która robi próżnie i można ją zarazem pompować. U mnie trzymał o ciśninie nigdzie nie było ujścia i więc kupiłem urzywany blok z allegro z takim samym numerem i do tej pory mam spokój, a wcześniej jak jechałem potrafiło wywalić cheka, ( nie osiągnięto właściwego ciśnienia doładowania, lub zbyt niskie ciśnienie doładowania) więc zrobiłem jak wyżej i hula.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”