[6N]Przepustnica

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Wojtas153
Początkujący
Początkujący
Posty: 184
Rejestracja: 18 kwie 2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

[6N]Przepustnica

Post autor: Wojtas153 »

Witam od jakiegoś czasu falują mi obroty, mechanik stwierdził wymianę przepustnicy. Tu moje pytanie na mojej przepustnicy jest nr 030 133 064D czy mogę założyć 030 133 064 F? Wyglądają na podobne a w silnikach AEE były montowane chyba 030 133 064 F?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

A powiedzial czemu chce wymieniać przepustnicę? Czy probowales ja czyścić i adaptowac?
Czy czyszczone bylo pod ta czara pokrywka z boku przepustnicy?
Awatar użytkownika
Wojtas153
Początkujący
Początkujący
Posty: 184
Rejestracja: 18 kwie 2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Wojtas153 »

Była czyszczona i adaptowana, jednak dalej obroty falują co prawda coś się poprawiło gdyż na ciepłym silniku obroty już nie
skaczą jedynie na zimnym wyje do 3tys. Pod pokrywą nie było czyszczone.
Awatar użytkownika
dogu18
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 455
Rejestracja: 07 gru 2010, 20:26
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Post autor: dogu18 »

a kolego czujnik temperatury sprawdzałeś?? miałem podobny bul w ibi i właśnie był padnięty czujnik temp.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Tak jak napisal dogu18. Sprawdź czujnik temperatury i wyczyścić pod tym deklem. Tam jest silniczek krokowy.
Awatar użytkownika
dogu
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 588
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:04
Lokalizacja: Dębica

Post autor: dogu »

Przyłączę się do pytania Przepustnica o numerze 030 133 064 D jest zamienna z 030 133 064 F i odwrotnie ????
Prawdopodobnie czeka mnie wymiana a mam z F na końcu i chciałbym wiedzieć czy D tez się nada :)
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

u mnie wina byl silnik krokowy
Awatar użytkownika
dogu
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 588
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:04
Lokalizacja: Dębica

Post autor: dogu »

Szakal u mnie też krokowiec świruje Nareperowałeś go ??
Awatar użytkownika
Wojtas153
Początkujący
Początkujący
Posty: 184
Rejestracja: 18 kwie 2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Wojtas153 »

Niestety przy tych przepustnicach nie da się wymienić samego silniczka, tylko trzeba całą przepustnice. Ja aktualnie mam w swoim 030 133 064 F choć oryginalnie była 030 133 064 D i nie zauważyłem skutków ubocznych. Jedynie to jest mały luz na pedale przyśpieszenia nie wiem czy tym się różnią, ale dostałem ją za darmo.
Awatar użytkownika
dogu
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 588
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:04
Lokalizacja: Dębica

Post autor: dogu »

Mały luz na lince musi być
Awatar użytkownika
Wojtas153
Początkujący
Początkujący
Posty: 184
Rejestracja: 18 kwie 2011, 18:21
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Wojtas153 »

W oryginalnej nie miałem luzu
Awatar użytkownika
mavq
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 19 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: TKN

Post autor: mavq »

Z góry sorry za odkop.


Czy przepustnice 030133064F a 030133064D są takie same czy mają jakieś różnice? Teoretycznie wyglądają identycznie.
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

wszystkie przepustnice z 6n 8 zaworowych pasuja i nie bedzie zadnej roznicy czy to z 1.0 ALL, AER czy 1.6 AEE wszystko pasuje i dziala bez problemow
Awatar użytkownika
mavq
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 19 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: TKN

Post autor: mavq »

To mam takie pytanie dlaczego ETKA pokazuje, że ta z końcówką D na końcu jest kompatybilna z silnikami AEE,AEX,AHS,AER,AKV a ta z końcówką F pasuję do wszystkich tych silników + ALL,ANX,APQ?


Może jednak są jakieś różnice?


Ja jak włożyłem od Jabolek przepustnice z literką D do swojego ALL obroty były non stop na poziomie 2k rpm (jak stanąłem w miejscu na biegu jałowym obroty były normalne, jak jechałem i wrzucałem na luz bądź chciałem zmienić bieg obroty były na poziomie 2k RPM). Przepustnica czyszczona, adaptowana Vagiem, przejechane około 1k km na niej. Jabolek twierdzi, że przepustnica w 100% sprawna.

Więc może są jednak jakieś różnice? Pasować może, ale już może coś nie współgrać.
D
DOBI34
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 08 lis 2014, 19:45

Post autor: DOBI34 »

Hej, możecie mnie oświecić jaki czujnik temperatury, gdzie go mogę znaleźć i jak vagiem go namierzyć ?
Dzięki i pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”