1) Rozrząd- pasek najlepiej Contitech, napinacz SKF, Rouville)
2) Pompa wody Rouville, Graf
3) Pasek alternatora + napinacz ( tego jeszcze nie wymieniałem ale pewnie conti i skf lub rouville)
4) Tarcze jakiekolwiek kupisz to i tak szybciej się zużywają niż te oryginalne, ja mam tarcze brembo po roku już połowa ich poszła
5) Klocki hamulcowe (Brembo, ferodo,) ja mam klocki włoskie maff i dobrze ścierają się równomiernie, nie narzekam)
6) Łożyska (SKF)
7) Filtr paliwa (filtron) musisz sprawdzić pod bakiem jakie masz do niego złączki bo są dwa typy.

Poduszka silnika (?) - dziwne że się wychuśtała tak szybko, ja mam 150 tyś i niewymieniana jest ok.
9) Linka hamulca ręcznego (nie wymieniałem jeszcze nie wiem)
10) jeśli słychać jak skrzynia szumi czy też wyje ponad 70 km/h na biegach i przy hamowaniu silnikiem to już łożyska w skrzyni powoli zużyte, ale to czas pokaże, olej wymień w skrzyni i obadaj czy simering wybieraka nie przepuszcza oleju, to taka przypadłość polo, że cieknie z tego jak z kaczki jak nie dopilnujesz. Olej zalej jakiś dobry 75W90 syntetyk. Wchodzi 3,1 L.
11) Olej silnikowy wlewaj półsyntetyk
10W40 (w przypadku gdy masz mało nastukane kilosów to syntetyk 5W40)