[6n] Brak tylnych hamulców-pomocy!!!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Czarek-lca
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 18 wrz 2013, 23:44

Post autor: Czarek-lca »

PW poszło :)

Przewody do korektora są jak nowe więc nie widzę sensu ich zmieniać (koszty), a jak wygląda kwestia odpowietrzenia układu? da się to zrobić w domowych warunkach?
VW Polo 95\' 1.05 AEV
Obrazek
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

w 2 osoby się ogarnie, bo kiedyś z ojcem odpowietrzałem ładę
tylko potrzeba wężyk o odpowiedniej średnicy (musi wejść na odpowietrznik) najlepiej przeźroczysty i jakiś słoik
jedyne ryzyko to odkręcanie odpowietrzników bo zapieczone lubią się urwać
L
Ludevic
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 01 wrz 2010, 17:29

Post autor: Ludevic »

Witam.

Podłączę się do tematu.
Czy z tymi hamulcami z tyłu w VW (u mnie Polo 1,0), to nie jest często powtarzający się problem?
U mnie np. teraz nie mogę zrobić przeglądu, hamulec na prawym kole 50% słabszy od lewego. Wymienione cylinderki, odpowietrzone, szczęki w porządku, mechanik podejrzewał korektor, ale po odłączeniu okazało się, że dalej jest duża różnica.
I nadal nie może znaleźć przyczyny. Czy to jakaś wada typowa dla Polówek?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

w takim razie zostaje pompa
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

jeśli bębny ok ,odpowietrzałeś jak książka to średnica tłoczków cylinderków[ nie pamiętam ale 17 mm i 19mm maja średnice tłoczki i trzeba je dopasować do pompy] powinna być odpowiednia do pompy ,sęczki nie najtańsze to nie powinno być ok ,
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""bialy0666""]jeśli bębny ok ,odpowietrzałeś jak książka to średnica tłoczków cylinderków[ nie pamiętam ale 17 mm i 19mm maja średnice tłoczki i trzeba je dopasować do pompy] powinna być odpowiednia do pompy ,sęczki nie najtańsze to nie powinno być ok ,[/quote]
ja ciebie proszę, patrz co piszesz bo zrobiłeś taki bajzel w tych wypocinach ze ciężko zrozumieć o co chodzi
g
grzesiek80
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 31 paź 2011, 18:16

Post autor: grzesiek80 »

Ja mam nietypową prośbę. Może ma ktoś zdjęcie albo rysunki, jak powinny być zamontowane sprężyny przy hamulcach tylnych polo z ABS em.
Mam wymienione sprężyny, szczęki, bębny i linki ręcznego, a ręcznego praktycznie nie ma. Zauważyłem, że blokuje się ramie, do którego jest podpięta linka, ale nie wiem dlaczego. Sprężyny założyłem tak jak były, ale podejrzewam że ktoś wcześniej coś źle założył. Hamulec nożny jest lepszy. Już nie wiem, czego się czepić, a przegląd się zbliża.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

napisz mi pw to w domu postaram się podesłać rysunek z etki
g
grzesiek80
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 31 paź 2011, 18:16

Post autor: grzesiek80 »

[quote=""Marcin86c""]napisz mi pw to w domu postaram się podesłać rysunek z etki[/quote]
Wysłałem ci maila.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

kotlet z mikrofali ;
po wymianie bębnów, cylinderków,szczęk(układ odpowietrzony) - słaby hampel
objawy -linki od ręcznego jakby się wydłużyły a pedał hampla męki
przyczyna- samo regulatory zawiesiły się :yahoo: w moim przypadku
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”