To co ja obadałem to tak.
1. Wymienić filtr powietrza na wkład sportowy.
http://filtry.simota.home.pl/filtry/ind ... t&Itemid=1
2. Wyciąć katalizator. Tutaj ostrożnie bo można zamulić.
3. Wmontować strumienicę naddźwiękową co trzeba wyliczyć w jakim odstępie powinna się znaleźć za kolektorem wydechowym aby odpowiednio dobrać wiry powrotne.
4. Wyprzedzić zapłon - 100zł (to lepiej na hamowni - można maksymalnie doregulować tak aby był najlepszy moment)
5. Potem planowanie głowicy - to już droższe bo wtedy można generalkę zrobić
6. Wywalić odmę pod samochód - tutaj ostrożnie bo można stracić dowód rej. Zaleca się stosowanie zbiorniczka odmy.
Catch Oil Tank.
7. Wychłodzić dolot.
8. Doprowadzić do sprawności podstawowe podzespoły silnika i eksploatacyjne. Nie może być tak, że filtr paliwa niedomaga.
Po rozmowach z teamem, który przygotowuje samochody do rajdów to każdy mod powinien kończyć się na hamowni tak aby wiedzieć co pomogło a co zaszkodziło. Summa summarum źle dobrane komponenty i zły montaż mogą doprowadzić do tego, że nadal będziesz mieć 75PS albo 55PS
No i czasami trzeba kombinować z komponentami np. filtr K&N może dać więcej niż Simota itd.