Udany przeszczep monowtrysku

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

c
cybertom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 16 lis 2008, 12:19

Udany przeszczep monowtrysku

Post autor: cybertom »

Witam
Dokonaliśmy z bratem przeszczepu monowtrysku do silnika HZ 1.0 89r.wszystko pięknie śmiga. Wszystko podłączone za wyjątkiem sondy i tu pytanie zakładać czy nie zakładać ? Spala ok. 6l czyli nie jest źle. Co o tym myślicie ?

CyberTom
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

Spalanie 6l w miescie czy w cyklu mieszanym?
Jakie byly koszta tej operacji?
Co bylo Wam potrzebne?
c
cybertom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 16 lis 2008, 12:19

Post autor: cybertom »

Witam
Spalanie 6l w cyklu mieszanym(jest dość zimno). Koszty w naszym przypadku były nieduże ze względu ze polowe części mieliśmy. A oto potrzebne części:
-mono wtrysk
-wiązka kabli
-komputer
-10m wężyka paliwowego
-pompa paliwa z regulatorem ciśnienia
-pompa wewnętrzna (bez niej tez chodził dobrze ale jak jest to jest)
-kolektor ssący lub sama podstawa mono wtrysku(taka gumowa uszczelka)
-zawór filtra węglowego
-chęci do pracy
Czas wykonania przeszczepu ok 4godz.
Ogólnie rzecz biorąc koszt tego (ok 300-400)jakby wszystko kupić spory ale trochę części mieliśmy wiec wyszło groszowe sprawy a gaźnik który był w polowce nadawał się tylko do kapitalnego remontu.

CyberTom,
Awatar użytkownika
PaY
Swój
Swój
Posty: 938
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Poznań / Czarnków
Kontakt:

Post autor: PaY »

moze zrobisz taki manual krok po kroku ?
[size=12px]I miejsce megarowerek[/b]
II miejsce turniej siatkówki
Ślesin 2011]I miejsce megarowerek[/b]
III miejsce Plac Manewrowy
Wyróżnienie]
Derby na PJ
[img]http://
c
cybertom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 16 lis 2008, 12:19

Post autor: cybertom »

Jak znajdę troszkę czasu to się postaram
Awatar użytkownika
PaY
Swój
Swój
Posty: 938
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Poznań / Czarnków
Kontakt:

Post autor: PaY »

tak mi się nasuwa pytanie czy są jakieś korzyści z dołożenia mono wtrysku ? :hmm: :hmm:
[size=12px]I miejsce megarowerek[/b]
II miejsce turniej siatkówki
Ślesin 2011]I miejsce megarowerek[/b]
III miejsce Plac Manewrowy
Wyróżnienie]
Derby na PJ
[img]http://
c
cybertom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 16 lis 2008, 12:19

Post autor: cybertom »

Ogólnie gaźnik był zajechany,szkoda było go remontować. części mieliśmy wiec czemu nie. W końcu ma normalne ssanie chodzi równo, chyba trochę mniej spala chociaż nie wiem bo ja mam inny silnik ale w trybie mieszanym teraz jak jest zimno spala 6l ( i to bez sondy). Dla nas nie było nic do straty.
CyberTom
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

Przymierzam się do przeszczepu bo teraz pali mi jakieś 12l/100 przy spokojnej jeździe a gaźniczek jest po regeneracji i regulacji więc żadne grzebanie przy gaźniku nic nie da.
Wstępnie mogę powiedzieć że będę miał wtrysk, kompa i wiązkę za 130zl więc nie dużo.
Czy jedna pompka umieszczona w komorze silnika wystarczy?
Co z miejscem w głowicy po starej pompie mechanicznej?
Obudowa filtra powietrza pasuje z gaźnika na mono?
Jak podłączyłeś pompkę paliwa?
Jak możesz to zamieść kilka zdjęć komory silnika jak to wygląda u Ciebie.
c
cybertom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 16 lis 2008, 12:19

Post autor: cybertom »

Witam
pompa powinna być pod paka jeśli masz rocznik 89 to jest już wszystko przygotowane do zawieszenia pompy. W zasadzie sa dwie pompy jedna w baku ale mi chodził dobrze i bez tej ) W komorze silnika może być mało miejsca (pompa,regulator cienienia i filtr (dałem 30zl).

Ja w zasadzie nic z tym narazie nie robiłem odłączone przewody i pompa mechaniczna sobie chodzi ale mam zamiar wstawić tam zaślepki.

niestety nie bardzo, dało by się dorzeźbić ale za grosze ja dostaniesz szkoda roboty

Podwiesiłem pod paka jest miejsce tak jak jest oryginalnie, przewody paliwowe wykorzystałem stare.
Załatw sobie zawór ktory idzie od filtra węglowego jest podobny do tego co ty masz ale ma tylko (twój czarny od monowtrysku niebiesko szary) bez tego silnik szaleje niesamowicie.

jak co to pytaj
CyberTom
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

Witam mam pytanie odnosnie instalacji mam gaźnik silnik ale chce dac na jedno punkcie w Polo 86C wystarczy dołożyc instalacje pod komputer czy jak?
Obrazek
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

musisz mieć kompa, wiązkę, monowtrysk, pompki paliwa i kolektor dolotowy.
Obrazek
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

i inna glowice
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

adr0444
Powiedz mi dlaczego glowica ?
Obrazek
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

tak jak pisze qboslavo niewiem czy nie musi być inny bak :niewiem:
[quote=""adr0444""]i inna glowice[/quote]
no właśnie dlaczego :?:
jeśli chodzi tylko o pompke paliwa :scratch: to można zrobić zaślepke zamiast mechanicznej pompy paliwa
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

ludzie ale czytajcie dokładnie o co mi biega!!! o samą wiązke CZY musze całą instalacje zmieniać czy wystarczy dołozuć instalacje do kompa!!!!
adr0444
Powiedz mi dlaczego glowica ?
poniewż stara głowica ma zawory zwykłe regulowane a nowa hydrauliczne a drugie to inne kolektory ma
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”