Witam
Dokonaliśmy z bratem przeszczepu monowtrysku do silnika HZ 1.0 89r.wszystko pięknie śmiga. Wszystko podłączone za wyjątkiem sondy i tu pytanie zakładać czy nie zakładać ? Spala ok. 6l czyli nie jest źle. Co o tym myślicie ?
Witam
Spalanie 6l w cyklu mieszanym(jest dość zimno). Koszty w naszym przypadku były nieduże ze względu ze polowe części mieliśmy. A oto potrzebne części:
-mono wtrysk
-wiązka kabli
-komputer
-10m wężyka paliwowego
-pompa paliwa z regulatorem ciśnienia
-pompa wewnętrzna (bez niej tez chodził dobrze ale jak jest to jest)
-kolektor ssący lub sama podstawa mono wtrysku(taka gumowa uszczelka)
-zawór filtra węglowego
-chęci do pracy
Czas wykonania przeszczepu ok 4godz.
Ogólnie rzecz biorąc koszt tego (ok 300-400)jakby wszystko kupić spory ale trochę części mieliśmy wiec wyszło groszowe sprawy a gaźnik który był w polowce nadawał się tylko do kapitalnego remontu.
[size=12px]I miejsce megarowerek[/b]
II miejsce turniej siatkówki
Ślesin 2011]I miejsce megarowerek[/b]
III miejsce Plac Manewrowy Wyróżnienie] Derby na PJ
[img]http://
tak mi się nasuwa pytanie czy są jakieś korzyści z dołożenia mono wtrysku ? :hmm: :hmm:
[size=12px]I miejsce megarowerek[/b]
II miejsce turniej siatkówki
Ślesin 2011]I miejsce megarowerek[/b]
III miejsce Plac Manewrowy Wyróżnienie] Derby na PJ
[img]http://
Ogólnie gaźnik był zajechany,szkoda było go remontować. części mieliśmy wiec czemu nie. W końcu ma normalne ssanie chodzi równo, chyba trochę mniej spala chociaż nie wiem bo ja mam inny silnik ale w trybie mieszanym teraz jak jest zimno spala 6l ( i to bez sondy). Dla nas nie było nic do straty.
CyberTom
Przymierzam się do przeszczepu bo teraz pali mi jakieś 12l/100 przy spokojnej jeździe a gaźniczek jest po regeneracji i regulacji więc żadne grzebanie przy gaźniku nic nie da.
Wstępnie mogę powiedzieć że będę miał wtrysk, kompa i wiązkę za 130zl więc nie dużo.
Czy jedna pompka umieszczona w komorze silnika wystarczy?
Co z miejscem w głowicy po starej pompie mechanicznej?
Obudowa filtra powietrza pasuje z gaźnika na mono?
Jak podłączyłeś pompkę paliwa?
Jak możesz to zamieść kilka zdjęć komory silnika jak to wygląda u Ciebie.
Witam
pompa powinna być pod paka jeśli masz rocznik 89 to jest już wszystko przygotowane do zawieszenia pompy. W zasadzie sa dwie pompy jedna w baku ale mi chodził dobrze i bez tej ) W komorze silnika może być mało miejsca (pompa,regulator cienienia i filtr (dałem 30zl).
Ja w zasadzie nic z tym narazie nie robiłem odłączone przewody i pompa mechaniczna sobie chodzi ale mam zamiar wstawić tam zaślepki.
niestety nie bardzo, dało by się dorzeźbić ale za grosze ja dostaniesz szkoda roboty
Podwiesiłem pod paka jest miejsce tak jak jest oryginalnie, przewody paliwowe wykorzystałem stare.
Załatw sobie zawór ktory idzie od filtra węglowego jest podobny do tego co ty masz ale ma tylko (twój czarny od monowtrysku niebiesko szary) bez tego silnik szaleje niesamowicie.
tak jak pisze qboslavo niewiem czy nie musi być inny bak :niewiem:
[quote=""adr0444""]i inna glowice[/quote]
no właśnie dlaczego :?:
jeśli chodzi tylko o pompke paliwa :scratch: to można zrobić zaślepke zamiast mechanicznej pompy paliwa