[6n] SWAP oraz informacje aux czy aex

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
19daVe94
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 20 sty 2014, 23:51

[6n] SWAP oraz informacje aux czy aex

Post autor: 19daVe94 »

Witam Mam male pytanko co do SWAP , zrobilem z 1.4 na 1.6 dziala wszystko ok tylko jak wymienilem komputer ( ten z pod szyby ) to samochod nie odpala.. a na starym kompie wszystko chodzi okk ale dowiedzialem sie ze lepiej to zamienic jednak niewiem co jest powodem tego ze nie odpala..


Druga sprawa jak sprawdzic czy ten moj stary silnik to aux lub aex ? potrzebny jest kod z bloku silnika jesli tak to posiadam taki ...
Obrazek

bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos mi to sprawdzil



Pozdrawiam :-D
;]
Awatar użytkownika
tomcho666
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 673
Rejestracja: 04 gru 2012, 18:20
Lokalizacja: Warszawa, Ochota/ Uścianek Wielki

Post autor: tomcho666 »

[quote="19daVe94"]Druga sprawa jak sprawdzic czy ten moj stary silnik to aux lub aex ? potrzebny jest kod z bloku silnika jesli tak to posiadam taki ...
Obrazek

bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos mi to sprawdzil
[/quote]


Nie było silnika o kodzie AUX takim jak podałeś, żeby sprawdzić jaki kod silnika masz to spójrz na osłonę paska rozrządu, wlepę w bagażniku pod tapicerką bądź w książkę serwisową tak jak jest to w moim przypadku. Dla 1.4 kody masz takie: (AEX,AKV,APQ,ANV,AFH,AQQ). ;)
Mój szerszeń, powoli się robi. ;)

http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=77&t=60460

Ślesin 2016 - III miejsce - Turniej Tenisa Stołowego
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

To że nie odpala to może być coś z immo
Awatar użytkownika
19daVe94
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 20 sty 2014, 23:51

Post autor: 19daVe94 »

[quote="tomcho666"][quote="19daVe94"]Druga sprawa jak sprawdzic czy ten moj stary silnik to aux lub aex ? potrzebny jest kod z bloku silnika jesli tak to posiadam taki ...
Obrazek

bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos mi to sprawdzil
[/quote]


Nie było silnika o kodzie AUX takim jak podałeś, żeby sprawdzić jaki kod silnika masz to spójrz na osłonę paska rozrządu, wlepę w bagażniku pod tapicerką bądź w książkę serwisową tak jak jest to w moim przypadku. Dla 1.4 kody masz takie: (AEX,AKV,APQ,ANV,AFH,AQQ). ;)[/quote]

ok ok bo do konca nie wiedzialem jakie sa ale o to mi chodzilo Dzieki sprawdze..
a tam bd pisac rodzaj silnika tak?;]
;]
Awatar użytkownika
19daVe94
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 20 sty 2014, 23:51

Post autor: 19daVe94 »

[quote="KondzioR."]To że nie odpala to może być coś z immo[/quote]

gdzie moze sie znajdowac immo ..
slyszalem ze w liczniku gdzies jeszcze ?
bo nie do konca ogarniam ten temat;]
;]
Awatar użytkownika
tomcho666
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 673
Rejestracja: 04 gru 2012, 18:20
Lokalizacja: Warszawa, Ochota/ Uścianek Wielki

Post autor: tomcho666 »

[quote="19daVe94"]ok ok bo do konca nie wiedzialem jakie sa ale o to mi chodzilo Dzieki sprawdze..
a tam bd pisac rodzaj silnika tak?;][/quote]


tak, będziesz miał jak wół napisane, nie da się nie zauważyć ;)
Mój szerszeń, powoli się robi. ;)

http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=77&t=60460

Ślesin 2016 - III miejsce - Turniej Tenisa Stołowego
Awatar użytkownika
_MATI_
Początkujący
Początkujący
Posty: 198
Rejestracja: 19 lip 2010, 20:35

Post autor: _MATI_ »

[quote="19daVe94"]gdzie moze sie znajdowac immo[/quote]
Jest wbudowany w sterowniku lub zewnętrzny pod kolumną kierowniczą.
P.s. Kod silnika nabity powinien być na bloku silnika, a Ty pokazałeś zdjęcie głowicy silnika. Nie pamiętam dokładnie, ale oznaczenie powinno być w okolicach koła zamachowego, pod głowicą.
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

moduł immo w 6n jest poza ECU i jest nazywany tj immobox, w aucie ze starą deską znajduje się on pod kolumną kierowniczą, a w wersji z nowymi "ukryty" jest w desce nad konsolą bezpieczników, przykręcony dwoma torxami. Samochód odpali po prawidłowym zaadoptowaniu immoboxa do ECU, a żeby to wykonać należy podłączyć pod vaga i za pomocą vag-com bądź vcds wejść w zakładkę "immobliser" następnie zalogować się do immo za pomocą przycisku "login" i kodu z pola "soft coding.", po poprawnym zalogowaniu wchodzimy w "adaptation" klikamy najpierw "read" potem "save" wyłączmy program, wyłączamy zapłon i odłączamy interfejs - auto powinno odpalić bez problemu :)
Awatar użytkownika
19daVe94
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 20 sty 2014, 23:51

Post autor: 19daVe94 »

rozumiem ze immo powinno byc gdzies wpiete czy poprostu jak w nowych samochodach musi byc w poblizu?>
Dzieki Za info!;]
;]
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

schemat można przedstawić następująco:
ECU<->IMMOBOX<->ANTENA IMMO(PĘTLA)<->KLUCZYK Z TRANSPONDEREM
Awatar użytkownika
19daVe94
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 20 sty 2014, 23:51

Post autor: 19daVe94 »

aa.. rozumieml;]
Dziekii!;]
;]
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

Jezeli wymieniales sterownik to teraz musisz zaadoptowac immo ze sterownikiem, robilem to pare tygodni temu w mojej poli po wymianie sterownika, procedura prosta i zajmuje kilka minut, potrzebujesz kabelek i vaga.
A robie sie to tak:

Włącz zapłon
uruchom Vag-com
wejdź w Immobilizer
wybierz: Adaptacja
W polu gdzie są dwa zera wpisujemy jedno zero i klikamy SAVE.
Zakończ transmisję.
Wyłącz zapłon i włącz ponownie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”