2 pytania - Naciąg paska rozrządu i zapłon.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Compot
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:06
Lokalizacja: Lublin

2 pytania - Naciąg paska rozrządu i zapłon.

Post autor: Compot »

1. Skąd wiadomo jaki ma być prawidłowy naciąg paska rozrządu?Na rolce jest jakiś znacznik?Jak to wygląda w praktyce?Chodzi mi o prosty silnik AEX.
2. Czy jeśli wyprzedzenie zapłonu nie jest ustawione idealnie na te 6 stopni (np. ustawiane samą lampą) to czy przez to moze być odczuwalnie gorsza moc?Miał ktoś taki przypadek?
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

jak za slabo naciagniesz pasek to moze przeskoczyc ,jak za mocno to moze peknac.musisz wyczuc przy wymiianie jak jest w sam raz,najlepiej sprawdzic przed wymiana jak jest mniej wiecej stary naciagniety,co do zapłonu to jak masz zle ustawiony to rzeczywiscie auto moze byc mulące
Awatar użytkownika
Compot
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:06
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Compot »

[quote=""sidewinder3""]http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=2220[/quote]
Dzięki.Wcześniej zapoznałem się trochę już z tą teorią.Zobaczę co i jak tam jest i będę walczył.

A zapłon już sobie ustawiłem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”