[9n] Zawieszenie gwintowane

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 12 paź 2010, 8:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Radom

Post autor: MarioGTI »

Panowie żeby nie pisać nowego tematu mam pytanie tylko dla osób co zakładało gwinta do połowy bo nie mogę się dowiedzieć od nikogo : moje pytanie brzmi :cool2: jak załoze gwinta jak ustawić geometrie ,jak skręce go np.-60mm to ustawić na seryjne ustawienia czy jak bo każdy mówi co innego ze się ustawia drugi ze nie da rady , a nie miałem nigdy gwinciaka tylko kita w golfie GTI fabrycznego.........................a mam zamiar kupic MTS
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km

Obrazek
Awatar użytkownika
dlugii
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 12 wrz 2012, 21:45
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie

Post autor: dlugii »

[quote=""kuba686""]Kupiłem w końcu MTSa, mam nadzieje że będę zadowolony :)[/quote][quote=""MarioGTI""]Panowie żeby nie pisać nowego tematu mam pytanie tylko dla osób co zakładało gwinta do połowy bo nie mogę się dowiedzieć od nikogo : moje pytanie brzmi :cool2: jak załoze gwinta jak ustawić geometrie ,jak skręce go np.-60mm to ustawić na seryjne ustawienia czy jak bo każdy mówi co innego ze się ustawia drugi ze nie da rady , a nie miałem nigdy gwinciaka tylko kita w golfie GTI fabrycznego.........................a mam zamiar kupic MTS[/quote]

Cześć, troche już tematu zaczerpnąłem i jak masz ogarniętego goscia to mu powiedz ze chciałbyś tryb sportowy/ustawienie sportowe zbierzności - gość bedzie wiedział o co chodzi - no chyba że masz super zaufanego gościa to Ci doradzi jakie kąty itd. ale ogólnie ustawienie sportowe prość. Ja juz 3 lata śmigam i jest git :)
Obrazek
Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 12 paź 2010, 8:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Radom

Post autor: MarioGTI »

dlugii oki dzięki za info zobaczymy co zdziałają :grin:
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km

Obrazek
Awatar użytkownika
dlugii
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 12 wrz 2012, 21:45
Lokalizacja: Kraków, Małopolskie

Post autor: dlugii »

Nie ma problemu ;) daj znac jak wrażenia i jaki tryb Ci ustawili ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 12 paź 2010, 8:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Radom

Post autor: MarioGTI »

w piątek jadę po niego a w poniedziałek będę zakładał dam znać co i jak



EDIT: niestety zakładanie przesunie się jeszcze tydzień niestety ale mam pytanie odboje trzeba zakupić nowe ?? twardsze
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km

Obrazek
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

a czy różni się ten tryb sportowy od normalnego? pytam bo w przyszłym tygodniu zakładam gwint AP i mnie to ciekawi
Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 12 paź 2010, 8:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Radom

Post autor: MarioGTI »

mam pytanie żeby nie pisac nowego tematu mam gwint AP nowy i już tył skrecony na maxa i jest lipa z dalszym obniżeniem tyłu ,oprócz kupowania nowych sprężyn jest to do zrobienia ? tył musi iść nizej około 3-4- cm
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km

Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""MarioGTI""]mam pytanie żeby nie pisac nowego tematu mam gwint AP nowy i już tył skrecony na maxa i jest lipa z dalszym obniżeniem tyłu ,oprócz kupowania nowych sprężyn jest to do zrobienia ? tył musi iść niżej około 3-4- cm[/quote]
najlepiej pokaż jak to wygląda i siedzi

montowałeś może fabryczne długie odboje? jak tak yo obetnij może na nich siedzi
Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 12 paź 2010, 8:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Radom

Post autor: MarioGTI »

odboje fabryczne musze sprawdzić jeszcze raz czy nie siedzi na nich Obrazek
Obrazek
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km

Obrazek
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

MarioGTI ja też mam AP i z tyłu mam ok 1,5 cm regulacji jeszcze i wydaje mi się że jest niżej niż u Ciebie, zmierz odległość od rantu błotnika do podłoża to powiem Ci ile jest różnicy w wysokości. Oczywiście jak kierowca wsiądzie do samochodu to tył jeszcze tak 1,5 cm siada
Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 12 paź 2010, 8:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Radom

Post autor: MarioGTI »

Przednie koła---- błotnik jest równo z opona ale mam jeszcze 3 cm regulacji mogę zejść nizej a tylnie koła od krawędzi błotnika do opony właśnie te 3,5 -4 cm jest luzu
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km

Obrazek
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

ok ale ile to będzie cm od błotnika do asfaltu bo to da jakiś miarodajny obraz tym bardziej że widzę że mamy takie same rozmiary opon
Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 12 paź 2010, 8:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Radom

Post autor: MarioGTI »

jutro zmierze bo teraz leje jak cholera a fura w garażu
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km

Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

jak dla mnie to siedzi na odboju i tyle
jeżeli masz z tyłu "deskę" to jest tak na pewno
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

A jakby siedział na odbojach to możliwe by było żeby odboje skrzypiały na nierównościach?
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”