[6N] VAG COM Blok 001 i 002 co oznaczają temperatury?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
bartus2003
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 23 mar 2011, 18:42
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartus2003 »

[quote="siwkins"][quote="bartus2003"]Iskry nie sprawdzałem, ale mierzyłem napięcie, w spoczynku miał 12,10V przy odpalaniu 9,5-10V, wykręciłem go jutro kupię prostownik naładuję aku i zobaczę dalej[/quote]
miałem na myśli iskrę na świecach.[/quote]

Tak wiem, najpierw załaładuje aku, potem jak to nie pomoże sprawdzę iskrę i cewkę :)
Polo 6N 1999 1.4 APQ Benzyna 200tyś Mobil 1 10W/40
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

ok, daj znać czy coś się zmieniło.
b
bartus2003
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 23 mar 2011, 18:42
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartus2003 »

A więc tak winny okazał się akumulator i/lub czujnik temperatury cieczy chłodzącej :)
Polo 6N 1999 1.4 APQ Benzyna 200tyś Mobil 1 10W/40
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”