[6n2] kontrlocka Check

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
adamus391
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 24 lis 2008, 15:08

[6n2] kontrlocka Check

Post autor: adamus391 »

wiatam wszystkich POLÓWKARZY
MAM PROBLEM Z KONTROLKĄ CHECK . ZAPALIŁA SIE KIEDY UCZYŁEM CÓRKE JEŹDZIĆ. CHCIAŁA RUSZYĆ I AUTO ZACZĘŁO SZARPAC I ZGASŁO PO TYM ZAUWAŻYŁEM ŻE PALI SIĘ KONTROLKA CHECK. CO TO MOŻE OZNACZAĆ I JAK TO WYKASOWAĆ. pOMOCY Z GÓRY DZIĘKUJE

-- Czw Sie 27, 2009 8:04 pm --

DODAM, ŻE AUTKO TO POLO 1,4 16V 75 KONIKÓW ROK 2000
r
robi333
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:35
Lokalizacja: oświęcim

Post autor: robi333 »

bez podpięcia pod vaga nic nikt nie pomoże. Trzeba zdiagnozować jaki błąd wyskoczył. W 6n2 niestety błąd check to czę sta sprawa a powodów setki
a
adamus391
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 24 lis 2008, 15:08

Post autor: adamus391 »

co to jest vaga i gdzie to zrobić. Ten problem mam pierwszy raz a autkiem jeżdżę od dwóch lat
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

VAG - potoczna nazwa interfejsu diagnostycznego. Zrobisz u diagnosty.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
limpek
el "Limek"
Posty: 756
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:44
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Post autor: limpek »

Kolego nie w tym dziale, napisane caps lock`iem. Zanim sie coś napisze trzeba poczytać gdzie i jak pisać. Dostajesz ostrzeżenie. Za pomocą przycisku EDYTUJ Proszę zmienić wpis tematu na małe litery.
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

II Polo Zlotu - Więcbork 2008

!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz
n
noname
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 221
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05

Post autor: noname »

Check może wyskoczyć po takich przygodach jak nauka jazdy tzn. szarpnięcie autem, zgaszenie go, przyduszenie. Zakładając, że nie stało się od tego nic poważnego, to po prostu silnik się zbuntował i wywalił checka. Jest szansa, że zniknie po kilku(nastu) odpaleniach auta. Może się zdarzyć, że nawet diagnoza z kompa nic ciekawego nie pokaże.
u
under
Początkujący
Początkujący
Posty: 145
Rejestracja: 04 kwie 2009, 14:44
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: under »

adamus391, słuchaj. Jeżeli auto da się odpalić, to na jałowym daj mu max obroty na chwilę. Silnik powinien się przełączyć w tryb awaryjny i jak wtedy będzie chodził normalnie, oznacza to, że jest problem z przepustnicą. I tak bez podpięcia pod komputer się nie obejdzie, poza tym, na przyszłość używaj opcji ''szukaj''.
Pozdrawiam
Obrazek
underside2nd -> under
Polo 6N2 1,4MPI 8V 2000r 15\'\'-195/45/15 & Golf MK4 1,4 16V 1998r 17\'\'-215/45/17
[color=
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”