[86c2f] Silnik się nie dogrzewa..

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
magdalena.ko
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 16 gru 2013, 18:43
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: magdalena.ko »

Witam, ja za to mam inny problem. Jestem nowa więc nie wiem czy to tu mam opisać swój problem czy gdzieś indziej, ale proszę o wyrozumiałość ;) Mam polówkę III 6n z 1995 r. i zauważyłam ostatnio, że silnik nie zawsze nagrzewa sie do 90 stopni. Gdy jadę po mieście i dużo gazuję, często zatrzymuję się i ruszam, wtedy silnik nagrzewa sie do 90 stopni i jest ok. Ale gdy jade autostrada wskazówkę mam na 0. Co może być tego przyczyną? Czytam magazyny i poradniki typu Auto Świat i tam ktoś miał podobny problem. Napisano tam, że coś pompuje za szybko płyn chłodniczy dlatego auto nie nagrzewa sie tak jak powinno tyle, że moj silnik sie nagrzewa bo gdy włączam dmuchawę to bije ciepło. Nie wiem czy to może być problem tylko z termostatem czy coś poważniejszego. Proszę o odpowiedź i pozdrawiam :)
a
adeksf
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 87
Rejestracja: 12 kwie 2012, 21:47
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adeksf »

Zacznij od wymiany termostatu :)
Awatar użytkownika
mavq
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 19 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: TKN

Post autor: mavq »

Skoro jak auto stoi i ma 90 stopni, to na bank będzie walnięty termostat. Jak już będziesz wymieniać to kup Wahlera :)
A
Azux
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 06 sie 2014, 15:41

Post autor: Azux »

Podepnę się do tematu bo mam też problem z króćcem przy bloku silnika (Polo III 1.4 8v 44kw 1996r) przecieka mi gdzieś, wydaje mi się ze na dolnej śrubie bo tam zbiera się kropla która potem spływa po bloku, króciec był wymieniany bo stary pękł i magicy poskładali go na klej żeby dziewczyna mogła wrócić do domu. Uszczelka jest nowa śruby są dokręcone maksymalnie i ciągle cieknie. Teraz pytanie brzmi co zrobić jak czerwony sylikon nie pomoże, bo auto mam od 3 tygodni a tylko 2 pojeździłem. :( Dodam tylko że króciec który wstawiłem był z polo III silnik 1.0 1998r ponoć to ten sam jest. Po tym jak stary się rozszczelnił przestał działać tak że wiatrak chłodnicy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”