rozsadna gleba

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

c
cubawsh@o2.pl
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 05 sie 2009, 8:26

rozsadna gleba

Post autor: cubawsh@o2.pl »

chce zglebowac polowke , ale w miescie jest strasznie duzo garbow wysokosci ok 15cm wysokosc, polowka ma oryginalne zawieszenie , jak uwazacie jakie zawieszenie wybrac i ile kosztuje takie zglebowanie ?
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

gwintowane najlepiej ustawiasz przeswit jak ci pasuje
cena w zaleznosci od jakosci,uzywke juz za ok 600 zł nowe od 1000 w gore do ponad 3000 nawet za markowe z reg twardosci dodotkowo
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

ja mam fabryczna glebe (aktualnie amorki gazowe sachs) i musze przyznac, ze jezdzac dopiero od 3 miesiecy, jestem juz prawie pewny ze wolalbym miec normalne zawieszenie! polska to niestety nie tory wyscigowe :? mi nawet na krajowej 8 wszystko podskakuje od tych nierownosci, takze radze sie wszystkim zastanowic dwa razy czy warto :) ja tam wolalbym wygode
2
2mek
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: 2mek »

cubawsh@o2.pl
masz klim w aucie?
"...Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach..."
moja 6n viewtopic.php?f=56&t=27944
Sprzedam viewtopic.php?f=6&t=15962

Kupię [url=http]viewt
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

Spokojnie mogę Ci polecić kit -40/-40. Musisz się liczyć z tym, że komfortu ubędzie ale te trzymanie w zakrętach... :D Sam mam taki kit od 2tyg, zrobiłem prawie 4tys km i zastanawiam się jak mogłem jeździć na bujającej się serii :P Nie wiem skąd jesteś ale LOL - 15cm garby?
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
c
cubawsh@o2.pl
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 05 sie 2009, 8:26

Post autor: cubawsh@o2.pl »

nie nie mam klimy w aucie a dlaczego??

-- Śro Sie 26, 2009 1:37 pm --

Wschowa tu mamy takie garb, przy szczycie 15 cm :)
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

[quote=""cubawsh@o2.pl""]tu mamy takie garb, przy szczycie 15 cm :)[/quote]

łuuu to w takim razie albo glebować i uważać (wydaje mi się, że garb 15cm to mniejsze zło jak dziura w jezdni 15cm :D ) albo kupić jakiegoś łazika :grin:
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
Palozz
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 11 sie 2009, 10:26
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: Palozz »

Ja mam gwint KW z regulacją twardości... auto mam ustawione dosc rozsądnie ( bo zakres regulacji jest taki ze mógłbym go na ziemi polożyć). wiem ze jak podjezdzam na prakingu do kraweznika to nie tak ze dobije kolami i jest... bo w moim przypadku to dobiłbym zderzakiem:) Nie wyobrazam sobie jeżdzenia polówka na serii. Pozatym jak masz zglebione auto i oponki z profilem 45 to wiadomo ze trzeba uwazać. A jak są dziury to jedziesz wolno... i wszyscy za tobą też, widzą ze masz nisko auto i sie wku******.... I to jest fajne:D <hahaha>
So I pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head
B*tch, I’ma pick the world up and I’ma drop it on your f*ckin’ head

Mój czerwony diabeł na forum viewtopic.php?f=29&t=8557&p=106179#p106179
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

ja polecam kita 60/40 wcześniej jeździłem na gwincie i rewelacji to nie było może dlatego, że to był GT Cupline :butcher:
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""mario6n""]ja polecam kita 60/40 wcześniej jeździłem na gwincie i rewelacji to nie było może dlatego, że to był GT Cupline :butcher:[/quote]

wszystko zalezy od producenta, na kiepskim gewinde nie pojezdzisz bo to nie zawias tylko jego nedzna namiastka
Dobry Kit Weitec, KW, H&R tez daje rade.
2
2mek
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:06
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: 2mek »

[quote=""cubawsh@o2.pl""]nie nie mam klimy w aucie a dlaczego??

[/quote]

kompresor klimy sterczy ponizej wachacza... jak auto dobije to komprsorowi mówimy dziękujem :P
"...Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach..."
moja 6n viewtopic.php?f=56&t=27944
Sprzedam viewtopic.php?f=6&t=15962

Kupię [url=http]viewt
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

Moje siedzi 30mm nizej od serii i nie narzekam - raz sie powiesilem progiem, ale dziura byla gigantyczna.
Po lesie tez na tym raz jechalem i nic sie nie dzialo.
Awatar użytkownika
gregorib
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 65
Rejestracja: 15 lis 2008, 12:29
Lokalizacja: Tryszczyn

Post autor: gregorib »

Ja mam -60/-35 i powiem, że trzeba uważać na koleiny i niektóre podjazdy bo można coś zgubić przypadkiem,ale jak trochę pojeździsz to się przyzwyczaisz. Jak to kolega powiedział "jak zglebowałeś auto to nauczysz się jeździć od nowa" i to jest prawda, ale ogólnie to muszę przyznać na glebie jeździ mi się o wiele lepiej niż na serii :D I jak Palozz napisał to ty ustalasz prędkość na nierównej drodze :yahoo:
Nie ważne czy wygrasz o metr czy o kilometr...wygrana jest wygraną
Awatar użytkownika
przemoRSL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 03 sie 2009, 23:52
Lokalizacja: RŚl
Kontakt:

Post autor: przemoRSL »

to i ja się podłączę.
no ja też myślę nad gleba w moim classicu ale gadałem i myślałem po rozmowie z Artpolo i... chciałem gwint kupić z TA-TECHNIX ale... ponoć jest tak,że jak coś sie spier.... to trzeba cały komplet wymienic... a to juz strasznie drogo wyjdzie-warto to kupic?chciałbym uzyskac efekt w lato,ze cioram dokładką po asfalcie...(plany marzenia)albo po prostu żeby alu ładnie wyglądały 15 cali(brak szpary między kołem a nadkolem)...komfort tez biore pod uwagę. jak cos piszcie cowy na to i jakie propozycje-kwota to około 1300zł
zawsze do przodu,ale czasami lepiej spojrzeć w wsteczne lusterko

Pławniovwice 2009
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Ja pojeździłem 4 miechy na spręzynach KW 60/40 + B6(właściwie to 60/60 po obnizeniu z tyłu na talerzykach) i już sie z nimi rozstaje :blush2: . Fajnie jest nie powiem na równej drodze i równych zakretach można cisnąć z chorymi prędkościami, ale w Płocku i na trasach, które czasem jeżdze, drogi są bardzo kiepskie i prowadzenie wymaga dużego skupienia na drodze. Daltego na dniach montuje springi Eibach pro-kit 30/30. Wiem, że wygląd ucierpi i pewno w zakrętach już też tak nie pocisne, ale troche komfortu mi sie marzy :acute: . Takie obniżenie jak miałem polecam osobom które jeżdzą ogólnie mało i po swoim mieście, albo takim którzy lubią jak im wnętrzności podskakują.

Tak zupełnie przy okazji ;) KW są na sprzedaż (patrzcie do Giełdy)
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”