Przejrzałem sobie bezpieczniki w moim aucie. I jeden z bezpieczników przy akumulatorze jest nieprawidłowy, na plastiku obok bezpiecznika pisze że powinien mieć 30A, a faktycznie bezpiecznik ma 25A.
I w środku pod kierownicą 2 bezpieczniki są odwrotnie założone:
Bezpiecznik 3 (wtryskiwacze) powinno być 10A, a jest 5A
Bezpiecznik 4 (boczne światło lewe) powinno być 5A, jest 10A
Czy te złe bezpieczniki mogły mieć jakiś wpływ na auto?
A ten bezpiecznik koło akumulatora to mam wymienić na 30A? Bo dobrze rozumiem że jeśli na czarnym plastiku obok pisze 30A to ma być 30A? Bo założenie bezpiecznika o 5A niższego chyba nie miało jakiegoś celu? (nie znam się za bardzo i dlatego pytam) http://chomikuj.pl/SpoconyPelikan/Galer ... 328555.JPG