[6N] Zimny silnik = brak mocy ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
last_chance
Początkujący
Początkujący
Posty: 169
Rejestracja: 28 mar 2010, 11:16
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: last_chance »

Dobra, już wiadomo że czujnik :P podłączyłem przed chwilą kompa - błąd w silniku i temperatury - jeden odczyt 90 stopni drugi 70

Jutro do serwisu po czujnik - 90zł :)

Sonda sprawdzona VAGiem, napięcia przy jałowym od 0,59 do 1V
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

90zł? ja dałem za swoj 50zł marki FAE :)
Awatar użytkownika
last_chance
Początkujący
Początkujący
Posty: 169
Rejestracja: 28 mar 2010, 11:16
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: last_chance »

Czujnik wymieniony :) samochód znowu żyje :D i przestało silnikiem trząść na gazie :) teraz tylko zrobić trochę wygląd, naklejka klubowa i do prezentacji na forum.

Dzięki za pomoc! :)
D
Dobry_K
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 27 maja 2012, 13:30

Post autor: Dobry_K »

last_chance pisze:Dobra, już wiadomo że czujnik :P podłączyłem przed chwilą kompa - błąd w silniku i temperatury - jeden odczyt 90 stopni drugi 70

Hej, podepne się do tematu ponieważ polo które również posiadam ma taki problem iż po odpaleniu nie rowno pracuje, potrafi kulec jak by na jeden gar nie palil, po lekkim przegazowaniu obroty sa stabilne ale silnik ma mala moc, włączenie nagle dmuchawy na maxa powoduje spadek obrotow i przyduszenie silnika.

W jakich sekcjach ktore numery bloku sprawdzić abym mogł określić czy ten czujnik tez nie jest popsuty ?
Przytocze błędy z VAG-a

Control Module Part Number: 6K0 906 032 G
Component and/or Version: ME7.5.10 S079
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00001
4 Faults Found:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-00 - -


VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6K9 920 806 E
Component and/or Version: KOMBIINSTRUMENT TRW V12
Software Coding: 00141
Work Shop Code: WSC 54321
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-00 - Open or Short to B+
Awatar użytkownika
last_chance
Początkujący
Początkujący
Posty: 169
Rejestracja: 28 mar 2010, 11:16
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: last_chance »

Może ktoś powiedzieć co znaczą poszczególne temperatury w odczycie? Dodam że czujnik temperatury w termostacie wymieniłem nie dawno na oryginalny z serwisu...
https://dl.dropbox.com/u/7554988/temp2.JPG
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

[quote=""last_chance""]Może ktoś powiedzieć co znaczą poszczególne temperatury w odczycie? Dodam że czujnik temperatury w termostacie wymieniłem nie dawno na oryginalny z serwisu...
https://dl.dropbox.com/u/7554988/temp2.JPG[/quote]

temp 1 - czujnik w króćcu przy głowicy
temp 2 - czujnik w chłodnicy
Awatar użytkownika
last_chance
Początkujący
Początkujący
Posty: 169
Rejestracja: 28 mar 2010, 11:16
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: last_chance »

A już myślałem że temp2 to z termostatu dla silnika temperatura :P
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote=""Jabolek""]temp 1 - czujnik w króćcu przy głowicy[/quote]Z tym się zgadzam.
[quote=""Jabolek""]temp 2 - czujnik w chłodnicy[/quote]A z tym nie, ponieważ jest to temp. powietrza na wlocie w kolektorze ssącym.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
e
eSPe
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 29 sie 2013, 9:43
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe »

Witam :grin:
Mam podobne błedy z VCDSa choć objawy inne.
Od początku.
Kupiłem 6N2 1.4 MPI (jak się nie mylę oznaczenie AUD) czysta bena bez gazu.
Wszystko było OK tylko po odpaleniu klimy chodzi tak jakby nierówno na luzie (obroty tak jak wahadełko drgają 100obr/min góra dół).

Po odpaleniu (z którym nie ma najmniejszych problemów na zimno czy ciepło) zauważyłem że obroty były na około 500-600-700 nie więcej na luzie.
Za chwilę ustabilizowały się na 800 jak się ciut rozgrzał.
Później jadąc na 4ce po znacznym dodaniu gazu zauważyłem że auto jest tak jakby zduszonę jakieś 3sek. a za chwilę dostało kopa i szło porządnie. Tak jakby na początku coś je dławiło. Po chwili puściłem gaz (hamowanie silnikiem), gaz w podłogę i znowu zduszenie i po chwili "załapanie" i zaczyna ładnie jechać.
Było to na ciepłym bo zdążyłem przejechać już miasto po odpaleniu.

Zauważyłem że chyba spalanie jest też dosyć duże jest bo po zatankowaniu wskazówka była na 1/2 a po przejechaniu jakichś 100km była na 1/4 (nie wiem jeszcze jaka jest pojemność baku).

Później jak przeparkowywałem auto po odpaleniu zapalił się Check Engine i tak już został zapalony.

Po podpięciu VCDS wypluło błędy:
3 Faults Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal.
  • P0116 - 35-10 - Intermittent
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 (Multi)
  • P0172 - 35-10 - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30
  • P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
Po skasowaniu na razie check się nie zapala.
Jutro jeszcze obadam jak ciągnie po dodaniu gazu do dechy.

Ma ktoś jakieś pomysły co to może być.
Z góry dzięki za sugestie i pomoc w rozwiązaniu problemu. :shock:
e
eSPe
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 29 sie 2013, 9:43
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe »

up.
ktoś pomoże w interpretacji błędów i co mogło być powodem tego że wyskoczyły?
e
eSPe
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 29 sie 2013, 9:43
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe »

Check znów zaświecił się.
Niestety nie mam teraz dostępu do kabla.
Pojeździłem trochę i po którymś odpaleniu nie zaświecił się znowu.
Zgasiłem.

Za około 1h odpaliłem i znów świeci.
Jak uda mi się dostać do VCDSa to spróbuję ogarnąć błędy co tam znowu wynikło.
e
eSPe
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 29 sie 2013, 9:43
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe »

Dla potomnych.
W lato Pola się przygotowała.
poleciał termostat, wymiana termostatu na nowy, wymiana czujnika temp płynu i oringu czujnika (bo podciekał).
Od sierpnia check nie zaświecił ani razu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”