
Jutro do serwisu po czujnik - 90zł

Sonda sprawdzona VAGiem, napięcia przy jałowym od 0,59 do 1V
Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
last_chance pisze:Dobra, już wiadomo że czujnikpodłączyłem przed chwilą kompa - błąd w silniku i temperatury - jeden odczyt 90 stopni drugi 70
Hej, podepne się do tematu ponieważ polo które również posiadam ma taki problem iż po odpaleniu nie rowno pracuje, potrafi kulec jak by na jeden gar nie palil, po lekkim przegazowaniu obroty sa stabilne ale silnik ma mala moc, włączenie nagle dmuchawy na maxa powoduje spadek obrotow i przyduszenie silnika.
W jakich sekcjach ktore numery bloku sprawdzić abym mogł określić czy ten czujnik tez nie jest popsuty ?
Przytocze błędy z VAG-a
Control Module Part Number: 6K0 906 032 G
Component and/or Version: ME7.5.10 S079
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00001
4 Faults Found:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-00 - -
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 6K9 920 806 E
Component and/or Version: KOMBIINSTRUMENT TRW V12
Software Coding: 00141
Work Shop Code: WSC 54321
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-00 - Open or Short to B+
Po skasowaniu na razie check się nie zapala.3 Faults Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal.16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 (Multi)
- P0116 - 35-10 - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30
- P0172 - 35-10 - Intermittent
- P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent