[86c] Stuki i luzy na kierownicy - listwa kierownicza ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Na zbieżności byłem. Była rozbieżność 4mm. Teraz jest OK. A przekładnia jest nowa, nie regenerowana. A śrubkę regulacyjną wkręciłem tak jak była poprzednio.

EDIT:

Okazało się, że nie dokręciłem je jednak do końca. Po korekcie luzy w przekładni zniknęły. Teraz jest ok. Zobaczymy jak będzie po czasie.

EDIT

Po czasie jest ok. Kierownica już sama wraca na swoje miejsce.
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Dziś wymieniłem magiel na nowy, też nie wraca do końca, dobrze sie z czasem :) ale komfort dużo lepszy, auto nie lata już po całym pasie jak dotychczas :D
P
Paqito
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 14 lip 2013, 8:38
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Paqito »

Witam. Nie wiedziałem gdzie to napisać, a że chodzi o stukanie to tu będzie ok.
Przy kręceniu kierownicą w jednym miejscu czuję i słyszę stuk. Dodatkowo zauważyłem że czuć to na pedale hamulca. Luzów brak, cały układ działa pewnie.
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Po roku wymieniłem dzisiaj magiel na nowy LAUBER. Znowu jeźdzę bez luzów. Luzy w przekładni denerwują nie tylko dlatego ze trzeba więcej się nakręcić, ale przede wszystkim luźny magiel przekazuje większe drgania podczas jazdy... co sprawia wrażenie wadliwego przedniego zawieszenia. Po wymianie przekładni zawieszenie prawidłowo pracuje.

Patrycjusz
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
Thao
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 19 sie 2009, 21:34
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Thao »

Na wstepie przepraszam, ze odkopuje, ale chce zasiegna opinii ludzi na temat tych maglownic z allegro? Po roku czasu powinno juz byc cos wiadomo. Jakie wrazenia? Jakies problemy?
K
Kamazowa
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 06 maja 2014, 12:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Kamazowa »

mam do wymiany łożysko w stacyjce od kierownicy i nie wiem czy wymieniać w całości stacyjkę czy tylko łożysko :)
:D Piknik III Topornia 2014 86c Buchmann Paris
Obrazek
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

[quote=""Thao""]Na wstepie przepraszam, ze odkopuje, ale chce zasiegna opinii ludzi na temat tych maglownic z allegro? Po roku czasu powinno juz byc cos wiadomo. Jakie wrazenia? Jakies problemy?[/quote]

Po przejechaniu 5 tyś. km nie stwierdzam nic, ale to za mało.
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Dorzucę swoje 3 grosze. Miałem luzy na przekładni i postanowiłem kupić nową laubera (one nie są nowe tylko rzekomo regenerowane oryginały mają), bo po rabacie miałem ją za 200 zł. Kupiłem, zamontowałem i miałem efekt taki jak Adek, że regulacja sobie a kierownica sobie, siłowałem się z nią, że aż mnie łokcie bolały i nic. Regulacja nic nie zmieniała. Wymontowałem, oddałem na gwarancję. Stwierdzili, że była uszkodzona jednak. Zregenerowałem soją starą maglownicę i działa aż miło. Zapłaciłem 150 zł za regenerację.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”