[6n] 1.9 SDI Bardzo mała prędkość maksymalna, wysokie obroty

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
sebadress
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 27 wrz 2012, 14:47

[6n] 1.9 SDI Bardzo mała prędkość maksymalna, wysokie obroty

Post autor: sebadress »

Witam. Jeżdżę od niedawna polo 6n 1.9 SDI 47kW które remontowałem niemalże rok. Dość długo bałem się przekraczać prędkość powyżej 80km (początkowy brak zaufania) jednak wczoraj postanowiłem zaszaleć. Niestety nie poszalałem zbyt długo i bynajmniej nie dało mi to odpowiedniej satysfakcji;) Autko bardzo fajnie się zbiera na 1,2,3,4,5 biegu jednak przy prędkości 120km wskazówka obrotomierza wkracza na czerwone pole i jest niemalże 5 tys obrotów/min. Czy jest to normalne? Możliwe że jest to autko miastowe jednak jak można uzyskać niskie spalanie przy takich obrotach? Autko jak na razie pali mi ok 7/8 litrów a jeżdżę bardzo delikatnie, ekonomicznie.

Drugie pytanko. Tydzień temu byłem zachwycony meeega miękkim zawieszeniem a teraz po jakimś czasie jest tragdia. Wahacze nowe bo sam wsadzałem tyle wiem. Czy może to być wina np tulei stabilizatora? Chodzi mi głownie o przód bo z tyłu nie mam pojęcia ile amortyzatory mają lat. Tragedia jest głownie na brukowanej drodze, straszne wibracje. Na małych nierównościach strasznie coś hałasuje w lewym kole takie metaliczne delikatne ale donośne stuki. Nie amortyzator!
Proszę o pomoc. Dziękuję;) :write:
Awatar użytkownika
last_chance
Początkujący
Początkujący
Posty: 169
Rejestracja: 28 mar 2010, 11:16
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: last_chance »

A wahacze dokręcałeś do końca na podniesionym czy stojącym samochodzie? Bo jeżeli na podniesionym to tuleje masz już znowu do wymiany
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

prędkości 120km/h rozumiem... ja przy 120 mam 3000 obrotów na minutę. sprawdź oznaczenia skrzyni czy nie masz od innej wersji silnikowej
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
Awatar użytkownika
Gepard
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 656
Rejestracja: 16 lis 2008, 17:14
Lokalizacja: Zabrzeg SBI

Post autor: Gepard »

[quote=""kolo""]prędkości 120km/h rozumiem... ja przy 120 mam 3000 obrotów na minutę. sprawdź oznaczenia skrzyni czy nie masz od innej wersji silnikowej[/quote]
no ale gdzie w dieslu 5000 obr/min? no chyba że zapomniałeś 4 bieg wbic :)
POLO CLASSIC - Maluch wsród Limuzyn
2012 Ślesin
2013 Ślesin
2014 Ślesin
s
sebadress
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 27 wrz 2012, 14:47

Post autor: sebadress »

Ok sprawdzę tą skrzynię;) Niestety 5000 obrotów/min jest na 5 biegu:/
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

ja przy 4,5 juz czerwone...
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
s
sebadress
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 27 wrz 2012, 14:47

Post autor: sebadress »

Oznaczenie mojej skrzyni to CWT. Z tyłu na naklejce w bagażniku jest to samo oznaczenie skrzyni więc nie była ona wymieniana. Jak to jest wiec z ta skrzynia?
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote=""sebadress""]Jak to jest wiec z ta skrzynia?[/quote]Pytasz jak to jest z tą skrzynią, a ja zapytam jak to jest z tym silnikiem, bo ta skrzynia była montowana do AEF'a, zwykłego klekota, a nie do SDI z bezpośrednim wtryskiem. Już nie jeden użytkownik na tym forum był przekonany,że ma SDI, a okazuje się, że to zwykły klekot, czyli AEF. Dobrze byłoby zrobić zdjęcie motoru i przedstawić na forum.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
s
sebadress
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 27 wrz 2012, 14:47

Post autor: sebadress »

Mechanicy wcisneli mi ze to sdi jednak po budowie widze ze to zwykly klekot...linka gazu przy pompie;) moj blad przyznaje. Dobrze ze przynajmniej dzis wyszedlem z bledu
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Jak skrzynia właściwa, sprzęgło sie nie ślizga to jeszcze rozmiar opon do sprawdzenia.
Możesz sprawdzić prędkość z GPS bo może licznik bóg opuścił :)
s
sebadress
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 27 wrz 2012, 14:47

Post autor: sebadress »

Mial prawo go Bog opuscic z tego wzgledu ze byl wyciagany i digitale sa uszkodzone te od godziny:) gps wkroczy do akcji. Sprzeglo pod obciazeniem sie nie slizga a oponki to 14
s
sebadress
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 27 wrz 2012, 14:47

Post autor: sebadress »

Predkosc na GPS zgadza sie z dokładnością do 3km/h
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Jeśli prędkość się zgadza, sprzęgło nie ślizga to skrzynia przekombinowana.
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”