Otóż jest ubytek oleju, nie kopci, nie widać żeby gdzieś ciekło, poza tym jak wymieniali mi sprzęgło to ciekło i powiedzieli że uszczelniacze na półosi czy coś i teraz ciężko sprawdzić, aha i miałem olej w filtrze powietrza, jak wiadomo są dwa filterki, jeden był suchutki a drugi calutki w oleju, mówił że coś z odmami, co to może być ? jak powinny być podłaczone odmy, bo niby są dwie odmy ?
Mechanik stwierdził że są jakieś dwie odmy, stojąc przodem do auta po lewej jest taka grubsza i po prawej cieńsza, idą do obudowy filtra. I tą cienką niby można podłączyć w dwa miejsca tylko które ?
Po pierwsze jakim olejem zalany jest silnik, syntetyk, półsyntetyk? Ubytek oleju ze skrzyni i półosi nie ma nic wspólnego z olejem w silniku jego ubytkiem i odmą. Wyczyść odme, wymień filtr powietrza, kup dobry olej (np. bardzo dobry Valvoline max life 10w40 lub Liqui Moly S 10w40 jeżeli jeździłeś na półsyntetycznym oleju, do tego filtr oleju (Knecht OC295) z pewnego źródła. Możesz sam wszystko zrobić bo to bardzo proste rzeczy.
W kwestii odm - patrząc od strony przodu to po prawej stronie masz wężyk, który idzie z pokrywy zaworów na prawą stronę osłony silnika (tam gdzie masz filtry powietrza) od dołu. Drugi jest po lewej - grubszy - i on jest od skrzyni korbowej silnika.
Sam jestem posiadaczem tego samego modelu z tym samym silnikiem.
Podaj jeśli możesz ile musisz dolewać na 1000 km i przebieg tak jak prosił kolega razzor_6n2.