[9n] tdi błądy na vagu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

c
caymann
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 20 wrz 2011, 11:44

[9n] tdi błądy na vagu

Post autor: caymann »

Witam,
otóż wczoraj diagnozowałem moje nowe polo i miałem 2 takie błędy:
1) 00562- Sensor for oil level/temperature(g266) 29-00 Short to Ground
2) 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 Signal too low- intermittent

Proszę kogoś o wyjaśnienie dla tych błędów. Dodam że podczas przekręcania stacyjki miga 5 razy pomarańczowa kontrolka od oleju(nie piszy) po czym gaśnie po odpaleniu - i to może byc wina czujnika poziomu oleju?? Prosze o pomoc
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

ewidentny błąd czujnika oleju :grin: :grin:
00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie

odepnij akumulator, sciagnij wtycke od komputera, podepnij aku i sparwdz jakie jest napiecie zasilania komputera i czy sa wszystkie masy
sprawdz poloczenie komputer - czujnik
wyczysc wtyczke od komputera - mozliwe ze pomoze
c
caymann
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 20 wrz 2011, 11:44

Post autor: caymann »

[quote=""vwkas18""]ewidentny błąd czujnika oleju :grin: :grin:
00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie

odepnij akumulator, sciagnij wtycke od komputera, podepnij aku i sparwdz jakie jest napiecie zasilania komputera i czy sa wszystkie masy
sprawdz poloczenie komputer - czujnik
wyczysc wtyczke od komputera - mozliwe ze pomoze[/quote]

tego błędu w dodatku nie moge usunąć:? Kolego a powiedz mi który czujnik do wymiany??? od temp. oleju czy od poziomu oleju??? i jak do wymienić ewentualnie. z góry dzięki
i
irekk
Początkujący
Początkujący
Posty: 95
Rejestracja: 21 lis 2008, 19:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: irekk »

Tu masz adres strony gdzie opisane są kody błędów:
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutc ... st-du.html

W zależności od wesji są montowane dwa różniące się od siebie czujniki poziomu (i temperatury) oleju : montowany w misce olejowej widoczny od dołu silnika (aluminiowa obudowa) lub mocowany od góry w bloku silnika za kołem pasowym silnika (plastikowy czarny).
f
fafa69
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 26 lut 2013, 18:46

Post autor: fafa69 »

witam
pojawiło mi się coś takiego w vagu, może ktoś wie co jest grane ?
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: CAN TRE ADE EP
Component: KOMBIINSTRUM
Note: Excessive Comm Errors

Polo TDI 2008 rok solnik BWB
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Wygląda na to że nie bardzo ci łączy zielona wtyczka od zegarów. Najprościej jest zdemontować zegary i docisnąć wtyczkę.
Lenistwo drogą do postępu
f
fafa69
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 26 lut 2013, 18:46

Post autor: fafa69 »

tylko, że wczesniej robiłem test i ten błąd niewystepował, (wcześniej tzn. 10 minut).
Wystarczy odłaczyć akumulator na któtką chwilę ?
i jeszcze jedno, po przekręceniu kluczyka na zapłon pojawia się pierwszy komunikat:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be0 ... f042d.html
i za chwilę drugi:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc6 ... 8022c.html
dodam, że kasowanie przyciskiem i stacyjką nic nie daje
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Wyskoczyła Ci inspekcja.


A 1,4 TDI maja czujnik poziomu?
Te co widziałem miały na niego tylko wytłoczenie w misce.
Zerknij czy go masz, po prawej stronie miski od dołu. Jeśli masz to sprawdź połaczenie.
f
fafa69
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 26 lut 2013, 18:46

Post autor: fafa69 »

[quote=""jhosef""]Wyskoczyła Ci inspekcja.


A 1,4 TDI maja czujnik poziomu?
Te co widziałem miały na niego tylko wytłoczenie w misce.
Zerknij czy go masz, po prawej stronie miski od dołu. Jeśli masz to sprawdź połaczenie.[/quote]

troszkę enigmatycznie mi napisałes.
czujnik poziomu ?, coż to za ustrojstwo ??, jakie położenie, czego położenie ??
Awatar użytkownika
adam2308
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 288
Rejestracja: 12 maja 2011, 22:28
Lokalizacja: Krosno

Post autor: adam2308 »

Koledze jhosef zapewne chodziło o czujnik poziomu oleju, nie napisał słowa "oleju", bo w temacie jest mowa tylko o nim.
Nie położenie, tylko połączenie tego czujnika. Jeśli Twoja wersja go ma, to sprawdź, czy wtyczka dobrze łączy.
f
fafa69
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 26 lut 2013, 18:46

Post autor: fafa69 »

[quote=""adam2308""]Koledze jhosef zapewne chodziło o czujnik poziomu oleju, nie napisał słowa "oleju", bo w temacie jest mowa tylko o nim.
Nie położenie, tylko połączenie tego czujnika. Jeśli Twoja wersja go ma, to sprawdź, czy wtyczka dobrze łączy.[/quote]
Tylko, że kontrolka poziomu oleju się nie świeci. Powiedzcie, jak to skasować.
i mam jeszcze jeden problem, ciężko wchodzi bieg 1, i jak wyciskam sprzęgło to hmm: skrzypi, a na "luzie”, kiedy wyciskam pedał sprzęgła "puka w skrzyni". Czy to objaw zużytego sprzęgła?
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”