brak mocy zamula polo 6n

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

brak mocy zamula polo 6n

Post autor: Anonymous »

witam opisze moj problem , otóz samochód sie dobrze zbiera chodzi o spalenie gumy jak to sie okresla ale na trasie i w czasie jazdy zamula , jak dotąd zrobilem

-wymiana rozrządu
-czyszczenie i adaptacja przepustnicy
-wymienieony filtr powietrza
-sprawdzenie vagiem i zadnych błędów

co jeszcze moge zrobic i gdzie szukac porzyczyny ??? napomne ze mam sportowy tlumik montii dwururka i brak katalizatora zamiast niego struminica od kupna juz tak bylo

prosze o opinie wasze :piwo:
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

a filtr paliwa wymieniales kiedys ? moze ci zaciaga gorace powietrze bo ta klapka sie nie domyka w rurze dolotowej i sie muli.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

nie niewymienialem filtru palwia myslisz ze to od tego ?
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Podepnę się. Czy filtr paliwa ma jakiś wpływ na wielkość spalania?
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Tak ale w drugą strone jak będzie zapchany to raczej nie pojedziesz i zaoszczędzisz a jak troche będzie zapchany to będzie słaby i trza będzie go dłużej gonić do odpowiednich szybkości i wtedy więcej spalisz,ale może sonda lambda siada i tu wyrażnie wzrasta zużycie paliwa,oraz zapchany filtr powietrza.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

a wiec co mam zrobic ?
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

wymienić filtr paliwa, następnie sprawdzić dolot powietrza czy klapka w trójniku na ciepłe/zimne nie jest zablokowana na ciepłe to sprawia że auto jest mulaste, jeszcze trzeba wykluczyć tak jak koledzy sugerują czy nie masz lewego powietrza,
dolot czyli cała rurka i puszka wraz z uszczelką na przepustnicy ma być szczelna, wtedy powinno być lepiej.
Podpiąć pod VAGa i będziesz wiedział co piszczy z błędów, przepustnicę pasuje wyczyścić przy okazji.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
krzysiu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 21 lis 2008, 17:01
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: krzysiu »

Proponuję ustawić zapłon. Miałem podobny problem.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

zaplon byl ustawiany 2 dni temu i nic niedalo

-- Pon Sie 10, 2009 11:32 am --

a filtr paliwa przedchwila wymienilem i nic niedalo max z jaka predkoscia to autko jedzie to 130 :/ wiecej sie poprostu nieda
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”