[6n2] alternator

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
razzor_6n2
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 02 maja 2009, 8:54
Lokalizacja: WND

[6n2] alternator

Post autor: razzor_6n2 »

Siema sprawa wyglada nastepujaco : juz wczoraj zobaczylem ze czasem miga mi kontrolka aku ale pozniej przestala, dzisiaj natomiast juz co chwile pulsowala jesli obciazalem go mocniej (nawiew swiatla wycieraczki) to coraz szybciej migala gdy dodaje gazu przestaje migac. Czesc trasy przejechalem na wysokich obrotach i przestala potem znowu to samo gdy samochod stoi na biegu jalowym mryga. Podejrzewam szczotki w altku ale wole sie upewnic :) i pytanie czy jak samochod jest odpalony to czy moze zgasnac samoczynnie?
Opa-GermanStyle 6n2 /// ARC 1.6 16v GTi
m
michalmz-83
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 19 sie 2012, 11:24
Lokalizacja: Turek

Post autor: michalmz-83 »

Kolego mi się wydaje tak na chłopski rozum że będą się szczotki zawieszały w twoim alternatorze. Chyba jedyne wyjście to wymiana szczotek i powinno być ok. Ja w swoim 2f-ie miałem podobnie i po wymianie szczotek wszystko wróciło do normy.
POLO CL 90r
Awatar użytkownika
firstborne
Początkujący
Początkujący
Posty: 96
Rejestracja: 12 sty 2012, 22:11
Lokalizacja: Poznań

Post autor: firstborne »

Jeżeli aku nie jest rozładowany to sam przyczepiłbym się do regulatora napięcia, przy czym jeśli chodzi o to ostatnie pytanie to tak, może. Sam miałem (w prawdzie raz na ruski rok) przypadki, gdzie przy wysprzęglaniu, czy też wchodzeniu w zakręt "na luzie" samochód gasł, a mam kropka w kropkę identyczny silnik co Ty :)
Obrazek
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

kontrolka miga, czy żarzy się raz mocniej, raz słabiej, a innym razem w ogóle, bo to też istotne? tak jak kolega wyżej napisał stawiałbym na szczotki...swoją drogą i tak wszystko jedno, bo w 6n2 regulator napięcia jest razem ze szczotkami, pozostaje wymontować alternator i zobaczyć jak się mają szczotki i ewentualnie wymienić cały element :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
razzor_6n2
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 487
Rejestracja: 02 maja 2009, 8:54
Lokalizacja: WND

Post autor: razzor_6n2 »

[quote=""Toto""]kontrolka miga, czy żarzy się raz mocniej, raz słabiej, a innym razem w ogóle, bo to też istotne? tak jak kolega wyżej napisał stawiałbym na szczotki...swoją drogą i tak wszystko jedno, bo w 6n2 regulator napięcia jest razem ze szczotkami, pozostaje wymontować alternator i zobaczyć jak się mają szczotki i ewentualnie wymienić cały element :)[/quote]
Migala (pulsowala) w zaleznosci od obciazenia aku nie zarzyla sie zobaczymy dzisiaj ogarne szczotki wraz z lozyskami bo juz chuczą
Opa-GermanStyle 6n2 /// ARC 1.6 16v GTi
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”