[9n] Obniżenie polo?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

[quote=""MarioGTI""]ja miałem orginały H&R w golfie GTI ibyly bardzo dobre[/quote]
Złego slowa na temat H&R nie powiem :oki:
natomiast same sprężyny do seryjnych amorów :scratch: tu zdania mogą być podzielone,raczej w komplecie z amorkami
Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 12 paź 2010, 8:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Radom

Post autor: MarioGTI »

tak tak miałem orginały calosc razem z amorami kola ''16'' 215/50 i powiem wam po 5 latach były w dobrym stanie (omijane dziury i krawezniki wszystkie) ja byłem bardzo zadowolony z takiego zestawu
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km

Obrazek
Awatar użytkownika
kuba686
Początkujący
Początkujący
Posty: 142
Rejestracja: 28 mar 2012, 11:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: kuba686 »

Podczepiam się do tematu.
Chciałbym obniżyć swoje polo, chodzi mi głównie o efekt wizualny.
Znalazłem takie sprężyny
http://moto.allegro.pl/sprezyny-eibach- ... 17846.html
Jakieś rady/opinie na ich temat?
Odrazu dodam że ze względów finansowych narazie chciałbym kupić same sprężyny. Amortyzatory zostają seryjne
Moja srebrna strzała! (9N)

viewtopic.php?f=31&t=44549
Awatar użytkownika
MarioGTI
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 12 paź 2010, 8:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Radom

Post autor: MarioGTI »

ja bym poczekał i kupil juz z amorami ,jak kolega pisal ciekawe ile amortyzator ci wytrzymia jak dodasz tylko sprezyny szybko sie wybija ,po to sa sportowe zeby wszystko grało jak potrzeba
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km

Obrazek
e
emdzi
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:06

Post autor: emdzi »

Witam,

Chce posadzic Polo 9n na ziemie ale bez skrajnego glebowania.
W innych autach przerabialem Teina i KW 2 inox. Przyznam ze bardziej mi odpowiada tein bo kw jest zbyt sprezysty.

Polo ma obecnie seryjne zawieszenie czyli koza.
Czy macie moze zdjecia 9n na róznych wysokosciach?

Zastanawiam sie nad gwintem mts technik? Czy polecacie cos innego np fk?
Druga sprawa to kit vs gwint. Jesli dobrze zakladam to chce posadzic polo o 35-40mm czyli idealnie na kit. Pytanie czy po za regulacja te zawieszenia czym sie roznia?

Co sadzicie o kitach mts i innych?
Awatar użytkownika
wojtsen1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 425
Rejestracja: 12 gru 2008, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wojtsen1 »

ja mogę polecić gwint FK. Jakość ta sama co ta i mts. Ale charakterystyka tłumienia jest lepsza. Sztywniejszy i bardziej trwały zawias.

Kitów w ogóle nie ma co brać, bo nie dostosuje się szpary do koła. Nie ma co mierzyć sprężyny -40 że będzie idealnie , skoro po 2 tyg sprężyna straci swoje dziewicze właściwości i usiądzie kolejne 5mm i może być potem problem.
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Podłącze się do tematu a mianowicie myśle nad wstawieniem gwintu do mojego Polo. Najbardziej zastanawia mnie to czy nie będzie problemu z łącznikami lub stabilizatorem?
Awatar użytkownika
wojtsen1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 425
Rejestracja: 12 gru 2008, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wojtsen1 »

prawdopodobnie będzie, ja musiałem łączniki dobrać po długości :D od mondeo popdasowały :P
e
emdzi
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:06

Post autor: emdzi »

a jaka różnica jest między FK, MTS, TA ??

w jakiej kolejności kupować? i co się nada bardziej do codziennej jazdy bez ekstremalnej gleby... raczej w stronę -30-40mm.

a może używany KW 1 lepiej jednak wziąć. Jaki może być koszt zrobienia amorów w KW jeśli by były niesprawne?
Awatar użytkownika
patrykmp3
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 05 lut 2011, 16:36
Lokalizacja: Marki / W-Wa

Post autor: patrykmp3 »

To i ja zapytam o zawieszenie do 9N.

Mam 9n2 (sedan okular)

Jakie zawieszenie bedzie do tego pasowało? To samo co w klasycznym 9N?
Myśle o -30 przód/tył.
Moje 6n2 :)
http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 78&t=41692

Ślesin 2013 -> Dzierżązna 2013 -> Ślesin 2014 -> Topornia 2014 -> Ślesin 2015
Awatar użytkownika
patrykmp3
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 05 lut 2011, 16:36
Lokalizacja: Marki / W-Wa

Post autor: patrykmp3 »

@ up
Moje 6n2 :)
http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 78&t=41692

Ślesin 2013 -> Dzierżązna 2013 -> Ślesin 2014 -> Topornia 2014 -> Ślesin 2015
Awatar użytkownika
wojtsen1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 425
Rejestracja: 12 gru 2008, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wojtsen1 »

w każdym przypadku lepiej kupić całe zawieszenei gwintowane ( regulować według uznania ) niż kit -40. Same springi obniżające przy seryjnych amorach to już w ogóle porażka dla amorów. Twardość gwintu a kitu tego samego producenta jest taka sama.

Patryk nie może być inaczej, masz to samo co w 9n/9n3.
Awatar użytkownika
patrykmp3
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 05 lut 2011, 16:36
Lokalizacja: Marki / W-Wa

Post autor: patrykmp3 »

wojtsen1
Dzięki :piwo:
Moje 6n2 :)
http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 78&t=41692

Ślesin 2013 -> Dzierżązna 2013 -> Ślesin 2014 -> Topornia 2014 -> Ślesin 2015
Awatar użytkownika
Zbynon
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 20 mar 2012, 23:12
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: Zbynon »

Panowie czy warto kupić taką używkę?
Obrazek

http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe- ... 06549.html
e
emdzi
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 09 kwie 2012, 13:06

Post autor: emdzi »

Chyba bym sie nie odwazył, TA to nie KW, Tein itp, gdzie można zakłądac, że napewno będzie wszystko OK... tylko proteza - dobra bo tania i tyle.
Regenracja amorów jedenej osi jak będzie konieczna to już masz praktycznie cene nowego zawieszenia.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”