[quote=""MarioGTI""]ja miałem orginały H&R w golfie GTI ibyly bardzo dobre[/quote]
Złego slowa na temat H&R nie powiem :oki:
natomiast same sprężyny do seryjnych amorów :scratch: tu zdania mogą być podzielone,raczej w komplecie z amorkami
tak tak miałem orginały calosc razem z amorami kola ''16'' 215/50 i powiem wam po 5 latach były w dobrym stanie (omijane dziury i krawezniki wszystkie) ja byłem bardzo zadowolony z takiego zestawu
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km
Podczepiam się do tematu.
Chciałbym obniżyć swoje polo, chodzi mi głównie o efekt wizualny.
Znalazłem takie sprężyny http://moto.allegro.pl/sprezyny-eibach- ... 17846.html
Jakieś rady/opinie na ich temat?
Odrazu dodam że ze względów finansowych narazie chciałbym kupić same sprężyny. Amortyzatory zostają seryjne
ja bym poczekał i kupil juz z amorami ,jak kolega pisal ciekawe ile amortyzator ci wytrzymia jak dodasz tylko sprezyny szybko sie wybija ,po to sa sportowe zeby wszystko grało jak potrzeba
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km
Chce posadzic Polo 9n na ziemie ale bez skrajnego glebowania.
W innych autach przerabialem Teina i KW 2 inox. Przyznam ze bardziej mi odpowiada tein bo kw jest zbyt sprezysty.
Polo ma obecnie seryjne zawieszenie czyli koza.
Czy macie moze zdjecia 9n na róznych wysokosciach?
Zastanawiam sie nad gwintem mts technik? Czy polecacie cos innego np fk?
Druga sprawa to kit vs gwint. Jesli dobrze zakladam to chce posadzic polo o 35-40mm czyli idealnie na kit. Pytanie czy po za regulacja te zawieszenia czym sie roznia?
ja mogę polecić gwint FK. Jakość ta sama co ta i mts. Ale charakterystyka tłumienia jest lepsza. Sztywniejszy i bardziej trwały zawias.
Kitów w ogóle nie ma co brać, bo nie dostosuje się szpary do koła. Nie ma co mierzyć sprężyny -40 że będzie idealnie , skoro po 2 tyg sprężyna straci swoje dziewicze właściwości i usiądzie kolejne 5mm i może być potem problem.
Podłącze się do tematu a mianowicie myśle nad wstawieniem gwintu do mojego Polo. Najbardziej zastanawia mnie to czy nie będzie problemu z łącznikami lub stabilizatorem?
w każdym przypadku lepiej kupić całe zawieszenei gwintowane ( regulować według uznania ) niż kit -40. Same springi obniżające przy seryjnych amorach to już w ogóle porażka dla amorów. Twardość gwintu a kitu tego samego producenta jest taka sama.
Patryk nie może być inaczej, masz to samo co w 9n/9n3.
Chyba bym sie nie odwazył, TA to nie KW, Tein itp, gdzie można zakłądac, że napewno będzie wszystko OK... tylko proteza - dobra bo tania i tyle.
Regenracja amorów jedenej osi jak będzie konieczna to już masz praktycznie cene nowego zawieszenia.