[6N] Duże spalanie PB/LPG - Nie sonda !

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Haha, mieliście racje :D
Sprawdziłem termostat, włożyłem go do zagotowanej wodu i za 1 razem wszystko git. Powoli sie otworzył, i po chwili powili schował.
Drugi test, otworzył i nie zamknął :D
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

jakby był spadochronem to dobry sprzęt bo zawsze się otwiera :D
Co do kontroli MAP sensora to tylko w VAGu pokazuje wartość temperatury zasysanego powietrza jeden z pierwszych kanałów pomiarowych dokładnie nie pamiętam który.
Inaczej nie idzie sprawdzić jego działania.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Hmm, po rozmowie z kilkoma mechanikami, zapłon może być mocno przestawiony, bądź też uszczelka pod głowicą...
Trzeba będzie szukać dalej, nie poddaje sie :D
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

A ubywa ci płynu chłodzącego? że twierdzisz że to uszczelka lub głowica? Czy usterka narastała powoli czy z dnia na dzień się okazało? Wspomaganie w aucie jest? Bo ja nie miałem wspomagania lecz po założeniu spalanie na mieście podskoczyło i to drastycznie. Na trasie 6l PB 6,7LPG a na mieście 9l PB i 10 lpg osiągnąłem na 1.0 monowtrysk 45km . wymieniłem pompe nic to nie dało lecz uciekł mi płyn z maglownicy wiec jest już wyjechana. Chcę zakupić zestaw naprawczy i wtedy dam znać. Bo jak maglownica jest już padnięta to pompa musi tłoczyć większe ciśnienie a co za tym idzie trza spalić więcej paliwa by utrzymać obroty.I pomyślałbym nawet nad podmianą przepustnicy i adaptacją jeżeli problem by ustał to możliwe że juz wcześniej przytoczony map sensor jeżeli nie to gdzie indziej szukać usterki.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Czy płynu ubywa... hmm, troszeczkę tak, ale to mam gdzieś wyciek, bo auto będzie stało 2 miesiące i te 1-2cm ubędzie..
Nie wiem co tu już obstawiać, wydałem kupe kasy na mechanika, więc z powrotem je tam odstawię, najgorzej że teraz jeszcze ta skrzynia mi padła .. ehh..
No nic, jak rozwiąże problem, dam znać.
a
andren123
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 06 mar 2013, 19:11

Post autor: andren123 »

witam. Podpinam się pod temat. Jestem od około roku właścicielem polo 1,4 silnik AEX. Od samego początku borykam się z dużym spalaniem. Mianowicie autko jest w stanie spalić nawet 14l PB przy spokojnej jeździe po trasie. wymieniłem wszystko co może być możliwe. Sonda Boscha oryginał, temperatura i czujniki w porządku ( wymieniony termostat, auto nagrzewa się do 90 i trzyma, czujniki ok. sprawdzany zgodnie z tabelką oporowa), przepustnica czyszczona i adoptowana, świece oryginał trzy diodowe, cewka wymieniona, kable również) wymienione wszystkie filtry. wymienione łożyska i hamulce (koła seryjne - żadnych oporów). Podmieniony Mapsensor. W ostatnim okresie czasu założyłem gaz i spalanie oscyluje w granicach 15litrów (instalacja sekwencja STAG). Po podłączeniu pod vag od samego początku mam cały czas mam dwa błedy: 00561 Regulacja składu mieszanki - dodawanie, 00561 Regulacja składu mieszanki - mnożenie. Zwracam sie zatem o pomoc szanownych kolegow. z góry dziekuje.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”