[6n2] kierownica szelest

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
CHICKENovsky
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 29
Rejestracja: 11 sie 2009, 11:24
Lokalizacja: Polska:)
Kontakt:

[6n2] kierownica szelest

Post autor: CHICKENovsky »

witam, ostatnio podczas krecenia kierownica piszczała, popsikaelm wd 40 i ok dzisiaj wyjatkowo jechelem bez muzyki i podczas skrecania slychac szelesty co to moze byc ?
Awatar użytkownika
Kijus
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 293
Rejestracja: 02 kwie 2009, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kijus »

Popatrz z boku na przestrzeń pomiędzy kierownicą a nabą - są tam blaszki od klaksonu, na których zbiera się syf - stawiam że to jest problem szelestu.
Pozdro
100% technical efficient vehicle
Kijus Basic Style --> viewtopic.php?f=29&t=16986
Awatar użytkownika
godles1991
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:04
Lokalizacja: BIA

Post autor: godles1991 »

Kolega wyzej ma racje, są tam jakieś styki i niestety tam lubi zachodzić bród, ja u siebie psiknelem wd40 a zaraz po tym po prostu nallozylem tam troche smaru, i od 2 lat mam spokoj
MAŁY ale WARIAT VW POLO 1.4 MPI 2001r

Moje Polo]viewtopic.php?f=78&t=16537[/url]
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

No nie wiem ale w 6N2 jest poducha z definicji.
Nie rozbierałem kierownicy w tym polo ale sądzę, że klakson będzie szedł po taśmie AirBag. Blaszek więc nie powinno być.
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""jhosef""]No nie wiem ale w 6N2 jest poducha z definicji.
Nie rozbierałem kierownicy w tym polo ale sądzę, że klakson będzie szedł po taśmie AirBag. Blaszek więc nie powinno być.[/quote]

Taśma w 6N/6N2 nie jest zintegrowana z kierownicą. impuls do klaksonu przekazywany jest na styku taśmy i blaszki.
Często zbiera się tam syf i należy to miejsce oczyścić oraz dobrze nasmarować bo pojawia się charakterystyczne szuranie wykonując ruchy kołem kierownicy.
Awatar użytkownika
Michau_193
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 29 gru 2011, 12:26
Lokalizacja: ok. Poznania ;)

Post autor: Michau_193 »

Na bank są tam styki i taśma.
Też podczas skręcania mi szelestało. Ale z innego powodu musiałem odkręcić kierownicę i po przykręceniu zapomniałem o tym :)
Bez gwiazdy nie ma jazdy
Awatar użytkownika
wosches
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 82
Rejestracja: 05 wrz 2010, 0:01

Post autor: wosches »

Miałem ten sam problem, rozwiązanie takie jak u kolegów powyżej.
m
mariusz_sl
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 02 sty 2013, 17:30
Lokalizacja: ŚWIĘTOKRZYSKIE/PODKARPACKIE

Post autor: mariusz_sl »

Witam. U mnie chodziło o plastikową osłonę nad kolumną której odchylenie zależy od położenia kolumny. Czasem zdarza się że zwyczajnie zmieniła położenie i trzeba było poprawić. Sugeruję rozkręcenie osłony i ponowne skręcenie - u mnie to wystarczyło.
Pozdrawiam
m
majkel14a
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 02 lis 2013, 10:09

Post autor: majkel14a »

jak się dostać do tych styków ?? Jeśli mam poduszkę powietrzną konieczny będzie demontaż kierownicy?
Awatar użytkownika
Klaudek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 16 cze 2013, 22:48

Post autor: Klaudek »

Taśma jest tylko od poduszki, klakson jest na blaszkach. Jak ściągniesz osłonę kierownicy to widać miejsce styku tych blaszek. Możesz tam posmarować i powinno być już dobrze.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”