Ja w moim 6n2 dokładałem elektryczne i podgrzewane lusterka,wszystko sam zrobiłem,nie jest to aż tak trudne trzeba mieć tylko minimalną wiedzę o elektryce.
Oczywiscie ze mozna. Sam dokladalem grzane elektryczne lusterka i elektryczne szyby;)
Oczywiscie musial bys miec grzane szkla i elektryczne lustra plus pokretlo od sterowania lusterkami, no i troche umiejetnosci w reku:)
Instalacje to mozna sobie zrobic samemu. Tylko najbardziej wazne aby wtyczki miec. Bo lusterka kupisz z wiazka ktora konczy sie w drzwiach wtyczka zenska, to meska by sie przydala, bo lutowac kable, albo kombinowac wsuwki od glosnikow, to tak lipa.
A dalej to zwykle przewody do auta puszczasz.
Jesli chcesz to przypomnij mi sie na pw, bo mam rurki od pneumatyki centralnego z 6n2 i mysle ze jakies przewody od centralnego leza, to moze i od lusterek cos jest, ale musze poszukac.
Hmm ciekawie piszesz, bo przeciez robiles u siebie, to wiesz ze instalacja w drzwiach od elektrycznych luster, centralnego, glosnika itd itp to jedno. No ale to ujdzie, tylko pod deska jak chce miec ori to ma przekladac cala wiazke??? CZyli wiazka nawiewow, licznika, bezpiecznikow itd itd. Wiazka sobie zrobiona niczym sie nie rozni od ori przewodow i to nie jest zadne druciarstwo. Ba i tak inaczej sie nie da, tylko bedzie musial kupic lusterka i poszukac wtyczek do nich i przelacznika i ciagnac przewody do prawych drzwi. Tylko w aso znalem takich fachowcow, co facio chcial tempomat to mu cala instalacje pod deska przelozyli za 4tys, a wystarczylo kupic wiazke na ori elementach i wpiac za pare groszy.
Czyli podsumowując oprócz oryginalnych elektrycznych lusterek będę potrzebował przełącznik lusterek, wtyczki ( do lusterek -2 i do przełącznika - 1 ?) oraz przewód - ilu żyłowy ?
Hmm jak chcesz na ori to kazda zyla osobno i owinac izolacja parciana:) Niech mnie ktos poprawi:) Na sterowanie prawego lustra to 3 zyly. Ale do przelacznika w drzwi to te 3 zyly plus podswietlenie i masa, czyli 5 zyl na strone kierowcy i 3 na pasazera