czy jest iskra jak mi się zdarzy taki problem ale ja nie wiem jak itd
1.Wykręć pierwszą świecę po kolei i z fajką przyłóż do dekielka silnika, kręć rozrusznikiem jeśli nie będzie iskry masz odpowiedź = cewka.
W nocy spróbuj podnieść maskę i odpalić, jeśli będzie dyskoteka (iskry) to masz przebicia na kablach i do wymiany.
2.Sprawdź zmasowanie cewki z karoserią, przeczyść punkty styku najlepiej szczotką na wiertarce potraktuj "amelinową" część cewki oczyść dokładnie kabelek masowy i skręć.
Moim skromnym zdaniem u ciebie umiera cewka, masz typowe objawy kaszlu cewki wymień ją zanim popsuje ci humor na trasie i słono zapłacisz za lawetę.
Koszt imprezy to jakieś 50 zł na allegro, sprawdzone przeze mnie TEMIC, BERU, BREMI
W sklepie zabulisz 150 zł...
przykładowe aukcje:
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-vw-po ... 10917.html
http://allegro.pl/vw-polo-6n-cewka-zapl ... 78985.html
http://allegro.pl/cewka-modul-zaplonowy ... 20491.html
Opisz ten cały zapłon co zmieniałeś co to założyłeś może jakiś chiński bubel ci się trafił.
A tak apropos to jaką masz instalację sekwencja czy II generacja? silnik na jedno czy wielopunkcie, napisz kod silnika AEA AEE itp dopisz to sobie do profilu będzie łatwiej diagnozować ewentualne problemy.
daj znać jak rozwiążesz problem
