[6n2] Chip tuning 1.4 TDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
ZbysheK
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 273
Rejestracja: 26 lis 2008, 23:05
Lokalizacja: WZW / WR / LU
Kontakt:

Post autor: ZbysheK »

Hej czy ktoś posiada wykresy z hamowni po tunningu 1.4 tdi :?:

Pozdrawiam
Obrazek

Oh well, wherever, wherever you are,
VW POLO's gonna get you, no matter how far :butcher:
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

http://www.kreatormocy.pl/index.php?act=wykresy

polo nie ma ale jest skody 1,4 tdi z 82 na 102km

gdzieś wczoraj przeglądałem i widziałem polo ale nie moge znaleść
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
Hbrts
Początkujący
Początkujący
Posty: 101
Rejestracja: 03 cze 2010, 20:39

Post autor: Hbrts »

Hej, nie wiem jaki mam program bo auto już przyjechało z Niemiec ze zrobionym virusem, autko u mnie zrobiło już ponad 40tyś, zero problemów, a Passaty 110KM tylko wąchają, dopiero 130KM siedzi mi na zderzaku, nie muszę mówić jak bardzo chcą przeskoczyć Polo i jak bardzo są zapienieni jak nie dają rady.
Awatar użytkownika
Gaweł
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 362
Rejestracja: 10 sie 2009, 23:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gaweł »

Ja polecam chipowanie 1.4 TDI. Różnica ogromna ,a średnie spalanie takie same. Negatywów jeszcze nie znalazłem.
Radzę udać się z tym do profesjonalistów chyba że macie zamiar zmieniać autko za dwa lata. Nie można porównać tego z naprawą w ASO jak ktoś wyżej pisał. Źle napisany program da o sobie znać dopiero po dłuższym czasie.
Mój wykresik przed zmianą IC http://img17.imageshack.us/i/20100526025.jpg/.
AMF ma turbinę bez zmiennej geometrii więc wykres momentu wygląda jak wygląda.
Obrazek
e
ector
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 09 lis 2009, 10:32
Lokalizacja: Białachowo
Kontakt:

Post autor: ector »

Jeśli polo 6n2 1.4TDI ma 75KM, to podobno bezpieczne dodanie mocy jest w granicach +30%, czyli spokojnie można ciągnąć na jakieś 97KM? Czy taki silnik ma zmienną geometrię łopatek turbiny?
Gdzie w Trójmieście można zrobić chip? Jakie są realne koszta?
Awatar użytkownika
Hbrts
Początkujący
Początkujący
Posty: 101
Rejestracja: 03 cze 2010, 20:39

Post autor: Hbrts »

AMF nie ma zmiennej geometrii, ATL miał.
r
ralfbox
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 23 paź 2010, 20:58
Lokalizacja: Gilowice

Post autor: ralfbox »

Hej, mam zamiar w najbliższej przyszłości chipować silnik 1.4TDI, kogo polecacie z okolic Tychów? a tak w ogóle czy jest możliwość chipowania z moim przebiegiem niecałe 230k km, dodam że niecałe 210k km przejechał po niemieckich drogach(a z tego co słyszałem jest duża różnica w zużyciu silnika, bo w PL co kawałek światła, albo trzeba za kimś zwolnić aby później go wyprzedzić i żyłować silnik)

A i jak z tym spalaniem jest, czy to prawda że jeżeli zachowam poprzedni styl jazdy to samochód będzie palił tyle samo? - bo te ceny paliwa ciągle rosną:/
Obrazek
k
kam87
Początkujący
Początkujący
Posty: 103
Rejestracja: 05 gru 2010, 13:40
Lokalizacja: Krosno

Post autor: kam87 »

temat trochę stary ale jak najbardziej mnie interesujący..

czy ma ktoś z was wykres wykręconego swojego 1,4tdi na okolo 100PS ?? i tak orientacyjnie jak ze spalaniem przy takim modzie??
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Ja gdzieś w domu mam wykres wykręconego na 170 tylko, na 100 nie mam... :grin:
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

[quote=""ector""]Jeśli polo 6n2 1.4TDI ma 75KM, to podobno bezpieczne dodanie mocy jest w granicach +30%, czyli spokojnie można ciągnąć na jakieś 97KM? Czy taki silnik ma zmienną geometrię łopatek turbiny?
Gdzie w Trójmieście można zrobić chip? Jakie są realne koszta?[/quote]


Ten silnik nie ma zmiennej geometrii łopatek w POLO nie były montowane silniki ze zmienna. Jak byś miał zmienną geometrię to miałbyś 90KM. Mank ma podkręcone swoje 1.4TDI do 96-97 KM i jeżdzi to o wiele lepiej niż moje 75KM.
S
ShenKun
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 03 paź 2012, 12:43

Post autor: ShenKun »

żeby nie powielać tematu, też jestem ciekawy jak wygląda spalanie 1.4tdi po chipie, i jeszcze chciałem zapytać ponieważ znajomy etuzjasta polo polecał mi przy chipie zmianę filtra powietrza na marki KEMO czy KM coś takiego nie mogę sobie przypomnieć nazwy ale podobno jest bardzo spora różnica, no chciałem się zapytać czy przy chipie warto wymienić standardowy filtr powietrza na coś lepszego
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

[quote=""ShenKun""]żeby nie powielać tematu, też jestem ciekawy jak wygląda spalanie 1.4tdi po chipie, i jeszcze chciałem zapytać ponieważ znajomy etuzjasta polo polecał mi przy chipie zmianę filtra powietrza na marki KEMO czy KM coś takiego nie mogę sobie przypomnieć nazwy ale podobno jest bardzo spora różnica, no chciałem się zapytać czy przy chipie warto wymienić standardowy filtr powietrza na coś lepszego[/quote]
raczej K&N. Kosztują sporo ale często są dożywotnie. Co pewien czas się je myje.
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

[quote=""ector""]Jeśli polo 6n2 1.4TDI ma 75KM, to podobno bezpieczne dodanie mocy jest w granicach +30%, czyli spokojnie można ciągnąć na jakieś 97KM? [/quote]

Polo 6n2 1.4TDI nie ma zmiennej geometrii, ponoć montowano te silniki przez 2 miesiące ale nigdy siez takim nie spotkałem. Spokojnie możesz podciągnąć do tych 97 KM, różnica jest spora bo jeżdzę moim 6n2 1.4 TDI 75KM i jezdziłęm ostatnio autkiem Manka 96KM i jest różnica.
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Obrazek
Chciałem lajtowo, bezdymnie.
Morda się uśmiecha jak się wciśnie pedał.
S
ShenKun
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 03 paź 2012, 12:43

Post autor: ShenKun »

Mógłby ktoś polecić dobry warsztat, który zajmuje się chipowaniem najlepiej w województwie śląskim ewentualnie w opolskim
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”