Hej, nie wiem jaki mam program bo auto już przyjechało z Niemiec ze zrobionym virusem, autko u mnie zrobiło już ponad 40tyś, zero problemów, a Passaty 110KM tylko wąchają, dopiero 130KM siedzi mi na zderzaku, nie muszę mówić jak bardzo chcą przeskoczyć Polo i jak bardzo są zapienieni jak nie dają rady.
Ja polecam chipowanie 1.4 TDI. Różnica ogromna ,a średnie spalanie takie same. Negatywów jeszcze nie znalazłem.
Radzę udać się z tym do profesjonalistów chyba że macie zamiar zmieniać autko za dwa lata. Nie można porównać tego z naprawą w ASO jak ktoś wyżej pisał. Źle napisany program da o sobie znać dopiero po dłuższym czasie.
Mój wykresik przed zmianą IC http://img17.imageshack.us/i/20100526025.jpg/.
AMF ma turbinę bez zmiennej geometrii więc wykres momentu wygląda jak wygląda.
Jeśli polo 6n2 1.4TDI ma 75KM, to podobno bezpieczne dodanie mocy jest w granicach +30%, czyli spokojnie można ciągnąć na jakieś 97KM? Czy taki silnik ma zmienną geometrię łopatek turbiny?
Gdzie w Trójmieście można zrobić chip? Jakie są realne koszta?
Hej, mam zamiar w najbliższej przyszłości chipować silnik 1.4TDI, kogo polecacie z okolic Tychów? a tak w ogóle czy jest możliwość chipowania z moim przebiegiem niecałe 230k km, dodam że niecałe 210k km przejechał po niemieckich drogach(a z tego co słyszałem jest duża różnica w zużyciu silnika, bo w PL co kawałek światła, albo trzeba za kimś zwolnić aby później go wyprzedzić i żyłować silnik)
A i jak z tym spalaniem jest, czy to prawda że jeżeli zachowam poprzedni styl jazdy to samochód będzie palił tyle samo? - bo te ceny paliwa ciągle rosną:/
[quote=""ector""]Jeśli polo 6n2 1.4TDI ma 75KM, to podobno bezpieczne dodanie mocy jest w granicach +30%, czyli spokojnie można ciągnąć na jakieś 97KM? Czy taki silnik ma zmienną geometrię łopatek turbiny?
Gdzie w Trójmieście można zrobić chip? Jakie są realne koszta?[/quote]
Ten silnik nie ma zmiennej geometrii łopatek w POLO nie były montowane silniki ze zmienna. Jak byś miał zmienną geometrię to miałbyś 90KM. Mank ma podkręcone swoje 1.4TDI do 96-97 KM i jeżdzi to o wiele lepiej niż moje 75KM.
żeby nie powielać tematu, też jestem ciekawy jak wygląda spalanie 1.4tdi po chipie, i jeszcze chciałem zapytać ponieważ znajomy etuzjasta polo polecał mi przy chipie zmianę filtra powietrza na marki KEMO czy KM coś takiego nie mogę sobie przypomnieć nazwy ale podobno jest bardzo spora różnica, no chciałem się zapytać czy przy chipie warto wymienić standardowy filtr powietrza na coś lepszego
[quote=""ShenKun""]żeby nie powielać tematu, też jestem ciekawy jak wygląda spalanie 1.4tdi po chipie, i jeszcze chciałem zapytać ponieważ znajomy etuzjasta polo polecał mi przy chipie zmianę filtra powietrza na marki KEMO czy KM coś takiego nie mogę sobie przypomnieć nazwy ale podobno jest bardzo spora różnica, no chciałem się zapytać czy przy chipie warto wymienić standardowy filtr powietrza na coś lepszego[/quote]
raczej K&N. Kosztują sporo ale często są dożywotnie. Co pewien czas się je myje.
[quote=""ector""]Jeśli polo 6n2 1.4TDI ma 75KM, to podobno bezpieczne dodanie mocy jest w granicach +30%, czyli spokojnie można ciągnąć na jakieś 97KM? [/quote]
Polo 6n2 1.4TDI nie ma zmiennej geometrii, ponoć montowano te silniki przez 2 miesiące ale nigdy siez takim nie spotkałem. Spokojnie możesz podciągnąć do tych 97 KM, różnica jest spora bo jeżdzę moim 6n2 1.4 TDI 75KM i jezdziłęm ostatnio autkiem Manka 96KM i jest różnica.