[quote=""Muniek91""]No tak sorry zapomniałem ze diesel się psuje a 1.8 T jest bez awaryjny i tam nie ma prawa nic się zepsuć . A ty kupujesz auto po to żeby cie maluch z turbo nie wyprzedzał czy po to żeby sprostał twoim wymaganiom

?? W takim razie musisz pomału zacząć zbierać na samolot bo coraz lepsze auta jeżdżą po naszych drogach

. Bo skoro nie będziesz startował z pod świateł to już kompletnie nie rozumiem po co ci auto z turbo które będzie dożo paliło

Żeby na wszystkich ograniczeniach na 40 lecieć 160 gdzie bóg wie co się w krzakach z radarem czai

?
P.S zanim w dieslu sie cos popsuje to dawno zdążysz zmienić 3 samochody

. Oczywiście pod warunkiem że trafisz na dobry silnik

.[/quote]
Nie ma auta, ktore się nie psuje.
Ale porownaj sobie nowoczesnego diesela, do nowoczesnej turbobenzyny. Pod względem kosztów, to ja płacę wiecej tylko za paliwo.
Znajomi w swoich dieselach z tego samego koncernu, już tysiące PLNów wydali na sprzegła, wycinanie filtrów cząstek stałych, a wcześniej na czyszczenie ciągle zapychającego się dziadostwa.
Mi samolot nie jest potrzebny. To co mam obecnie spełnia moje wymagania. Pali niewiele i w razie potrzeby potrafi odpowiednio wystartować przy wyprzedzaniu kilku maruderów.
Wyścigów spod świateł nie urządzam, bo nie widzę sensu, ale dynamiczne ruszanie owszem. W końcu nikt z nas nie chce być zawalidrogą, który stoi pierwszy na światłach
