[6n]Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje, wskazówki

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kaczor4011
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 11 cze 2009, 13:44
Lokalizacja: Kołczewo zach-pom

Post autor: kaczor4011 »

[quote=""tajpej""]trzeba też zmieniać pływak [/quote]
mozliwe ze wystarczy wygiecie plywaka w druga strone ( w golfie 3 tak sie robilo, mysle ze w polo bedzie tak samo)

marcc_Jr
pomysl nad zmiana podswietlenia na UV a nie poznasz swoich zegarów
tak wygladaly zegary od golfa 3(czyli to samo co w polo) po moich przeróbkach(dodatkowo zmienione polozenie wskazowek) :D, zegarki mialem zamontowane w golfie 2
Obrazek
Obrazek
Obrazek
p
paw150
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 23 lis 2008, 20:49
Lokalizacja: SGL

Post autor: paw150 »

A słyszałem ze do polo 6N pasują zegary od Golfa IV czy to prawda ?? Jeżeli tak to do jakiej wersji pasują, chodzi mi czy przed liftem czy po lifcie ?? I co trzeba przerabić aby działały prawidłowo ??
t
tajpej

Post autor: tajpej »

[quote=""paw150""]A słyszałem ze do polo 6N pasują zegary od Golfa IV czy to prawda ??[/quote]
zobacz tutaj viewtopic.php?f=13&t=4514&start=15 lub odezwij się na PW to ci wyjaśnię
g
gosik
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 16 lis 2008, 15:48
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gosik »

moze ktos wie albo komus sie chce zerknac jaki numer ma pompa paliwa pod zegary po lifcie
u mnie jakis baran wsadzil pompe sprzed liftu i odwrotnie pokazuje
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Prawdopodobnie będzie to:
1H0 919 651 N lub 1H0 919 651 P
ale dla pewności niech ktoś jezcze sprawdzi :)
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Są też 6N0919051K a rożbieżność jest podana w latach 95-99 więc :niewiem:
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

A czy nie było gdzieś napisane, że wystarczy wymienić, bądź przelutować czujnik??
Akurat jak potrzeba to nie mogę tego znaleźć.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""czaja454""], że wystarczy wymienić, bądź przelutować czujnik[/quote]

o jakim czujniku mowisz bo nie moge doczytac :?:
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""Goozik""]jest jeszcze inna srawa trzeba zmienic czujnik oleju i paliwa w zbiorniku[/quote]
O czymś takim mówię :) Jest to na pierwszej stronie. Wczoraj to przeoczyłem.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

to musowo :D
inaczej pokazuje na odrot
najlepiej kupic cala pompe bo same czujniki sa drogie ;)
koszt ok 50-70 zł
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

hehe
to rzeczywiście lepiej kupić całą pompę.
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

Witam,
Posiadam starszy typ licznika, czy bezproblemowo mogę go zmienić na ten nowszy ?

Od jakiego silnika ? 1,4 ? 1,0 ?

Mój silnik 1,3

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Pozdr
m911
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

liczniki nie sa zalezne od silnika tylko ode wersji polo.... od 9..-97 sa polowni przed liftem a od 97-99 po lifcie...
czyli licznili z golfa 4, szerokie zderzaki, lampy tyl ciemniejsze, i bialem kierunki (przod i boki)
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

[quote=""redzian""]czyli licznili z golfa 4, szerokie zderzaki, lampy tyl ciemniejsze, i bialem kierunki (przod i boki)[/quote]

W ani jednym przypadku nie masz racji. Liczniki nie są z golfa 4, szerokie zderzaki, ciemniejsze lampy i białe kierunki to kwestia wyboru w salonie.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

dobra, czyli będą pasować czy nie ?

i jedne są do 5000obrotów jedne do 6000 a jeszcze inne do 7000... które wybrać?
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”